Uusi työskentelytapa on dynaaminen ja vaatii joustavan VOIP-asetuksen

Yksi syy, miksi yritykset käyttävät VOIP-ratkaisua, on säilyttää ja parantaa tavoitettavuutta. Työtä ei enää tehdä perinteisesti yhdestä paikasta, ja elämme 24 tunnin taloudessa. Ajat, jolloin asiakkaat haluavat käyttää tiettyjä palveluita, eivät enää ole sidottuja toimistoaikoihin. Tämä tarkoittaa, että yritysten on mukautettava tavoitettavuuttaan, muuten liiketoimintaa voi mennä hukkaan. Jotta oltaisiin aina tavoitettavissa, voidaan VOIP-ratkaisun avulla siirtää puheluita.

Aina tavoitettavissa pysyminen siirtämällä numeroita

Numeron siirtämistä kutsutaan myös päämäärän muuttamiseksi. Yrityksen numero, jonka asiakkaasi näkevät käyttäessäsi Belfabriekin VOIP-palvelua, on virtuaalinen numero. Tämä numero on se, jonka soittaja näkee, mutta se voi johtaa eri kohteisiin. Esimerkiksi toimistoaikojen ulkopuolella on mahdollista siirtää yritysnumero matkapuhelimeen tai eri henkilöille, jotka ovat niin sanotussa varallaolopalvelussa.

Yritysnumeroiden päämäärän helppo muuttaminen Belfabriek-sovelluksessa

Yksi suuri etu VOIP-siirrossa tai päämäärän muuttamisessa on, että kaikki toiminnot säilyvät riippumatta siitä, mihin laitteeseen puhelu siirretään. Valintavalikot pysyvät aktiivisina ja myös nauhoitustoiminto on edelleen käytettävissä. Jos sinulla on yritys, jossa päämäärää on muutettava säännöllisesti, koska työntekijät työskentelevät eri paikoista, Belfabriek-sovellus on ratkaisu. Belfabriek-sovelluksella on mahdollista muuttaa eri päämäärien numeroita hetkessä. Tämä on maksutonta ja onnistuu mistä tahansa, kunhan olet yhteydessä internetiin. Jos siirrät usein samoihin numeroihin, Belfabriek-sovellukseen voidaan asettaa osoitekirja helpottamaan tätä prosessia.