VOIP-palvelut Täydellinen | Mukana 15 ainutlaatuista ominaisuutta

Kun etsit VoIP-palveluita, etsit todennäköisesti uutta kiinteää puhelinnumeroa ja ominaisuuksia kuten puhelunsiirto, valikkovalinta tai puheluiden tallentaminen. Silloin olet oikeassa paikassa! Keskitymme kiinteän puhelinliikenteen yritysmarkkinoihin.
Puhelinnumeromme siirtävät saapuvat puhelut nykyisiin tai uusiin puhelimiisi: kiinteisiin, mobiililaitteisiin tai uusiin VoIP-puhelimiin.
Kätevät puhelinominaisuudet
Puhelinominaisuudet ovat käteviä, jotta yrittäjänä olisit täydellisesti tavoitettavissa. Ajattele valikkovalintaa. Valikkovalinta varmistaa, että soittajat voivat ensin valita eri vaihtoehdoista, jotta he pääsevät nopeammin oikean yhteyshenkilön luo.
Voit helposti ohjelmoida virtuaalisia osastoja puhelinnumeroosi ja antaa soittajien siirtää itsensä oikealle henkilölle. Tämä on erittäin hyödyllistä aloitteleville yrittäjille, jotka haluavat vastata puheluihin älykkäästi useiden kollegoiden kanssa.
Valikkovalinnan edessä kuuluu usein tervetuloteksti ammattimaisissa yrityksissä. Tämä on tilaisuus toivottaa soittavat asiakkaat tervetulleiksi yhtenäisellä, kohteliaalla ja ystävällisellä tavalla ja ilmaista, mitä yrityksesi edustaa.
Jos teet tekstin, jonka soittaja kuulee soittaessaan yritykseesi, ja lähetät sen meille, asetamme sen tervetulotekstiksi puhelinnumeroosi. Puheentunnistusjärjestelmämme lausuu tämän tekstin (kuulostaa täydelliseltä!) ja soittaja toivotetaan näin tervetulleeksi.
Yksi eniten käytetyistä ominaisuuksista on suora yhdistäminen. Yritysnumerohan on VoIP:ssä virtuaalinen numero, joka voidaan yhdistää kiinteään tai mobiilipuhelimeen.
Ihanteellinen esimerkiksi aloitteleville tai pienille yrityksille, joissa ei aina ole joku paikalla. Näin voit myös siirtää saapuvat puhelut ystävällesi tai kollegallesi.
Ainutlaatuiset lisäominaisuudet Belfabriekissä
Belfabriekillä on monien vakiotoimintojen lisäksi myös useita ainutlaatuisia lisäominaisuuksia VoIP puhelinympäristössä kuten:
- Puhelutilastot sähköpostitse: laajat tilastot saapuvista puheluista puhelinnumeroosi, jotka lähetetään sähköpostitse.
- Puheluiden tallentaminen: puheluiden tallentaminen esimerkiksi koulutustarkoituksiin tai sopimusten puhelimitse vahvistamiseen.
- Online SMS-työkalu: helppo ja nopea tekstiviestien lähettäminen asiakasryhmille.
- Piikkiliikenteen hallinta: äkillisen suuren soittajamäärän hallinta, esimerkiksi suuren markkinointikampanjan jälkeen.
- Webhook: omien skriptien ajaminen asetusten muuttamiseksi.
- Tilastot: seurata, saavutetaanko asettamasi tavoitteet esimerkiksi tavoitettavuuden osalta.
Kaikki ainutlaatuiset lisäominaisuudet sisältyvät myös Belfabriek VoIP -palvelupakettiin. Päätä, minkä numeron haluat yrityksellesi. Kaikki vaihtoehdot ovat mahdollisia: 0800/0900/085/088 ja kaikki paikalliset puhelinnumerot Alankomaista.
Onko sinulla jo numero ja haluat säilyttää sen? Ei ongelmaa: numeronsiirto on mahdollista!
Aktivoi tänään puhelinnumerosi ja siihen liittyvät VoIP-palvelut, ja me huolehdimme täydellisestä tavoitettavuudestasi!
Frequently asked questions
A quick way to explore how everything works and what to expect.
VoIP-puhelu tarkoittaa, että soitat digitaalisesti puheyhteyden kautta Internetin tai paikallisen tietoverkon kautta. Puhe on tässä tapauksessa digitaalista ja lähetetään datan kautta. Tämä on myös VoIP-termin merkitys: Voice over IP. Se on Internet-protokolla ja perinteisen puhelinliikenteen korvaaja.
Hosted VoIP tarkoittaa, että hankit täysin hallinnoidun VoIP-puhelinpalvelun VoIP-palveluntarjoajalta. Tämä tarjoaa sinulle oman puhelinnumeron, saapuvien puheluiden toimittamisen haluttuihin puhelimiin ja tilit VoIP-puhelimillesi.
Et tarvitse toimivaa internetyhteyttä VoIP-palveluihimme, koska ohjaamme puhelut myös matkapuhelimeesi. Tämä on kätevää, jos olet paljon liikkeellä tai ulkomailla. Se on HD-ääntä, joten erittäin korkealaatuista.
Voit irtisanoa kiinteän puhelinlinjan, koska VoIP-puhelut ovat internetin kautta soitettavia puheluita, kun kyse on lähtevistä puheluista. Et tarvitse enää kiinteää linjaa. Puhelinkeskuksesi sijaitsee datakeskuksessamme, ja kirjaudut siihen internetin kautta.
Et tarvitse mobiilisovellusta vastaanottaaksesi puheluita meiltä. Usein puhelut eivät tule sovellukseen, koska se ei ole aktiivinen tai on lepotilassa, ja silloin saatat menettää puhelun. Emme halua, että menetät liikeneuvottelupuheluita, joten toimitamme ne suoraan matkapuhelimeesi.
Tarvitset erityisen VoIP-puhelimen. Tämä on digitaalinen internetpuhelin, joka rekisteröityy internetin kautta puhelinkeskukseemme.
Voit luoda yhteyden CRM-pakettiinne, jotta saapuvien puheluiden yhteydessä ilmestyy ponnahdusikkuna, jossa on tietoja tästä paketista.
Kerro meille, millä laitteilla haluat vastata puheluihin ja mitä soittaja kuulee soittaessaan sinulle, niin me mukautamme tämän reitityksen ja konfiguroimme loput. Sinun ei siis tarvitse kirjautua puhelinkeskuksiin tai osata käyttää tiettyä ohjelmistoa. Sinulla ei myöskään tarvitse välttämättä olla toimivaa internetyhteyttä.
Olemme erikoistuneet puheluiden reitittämiseen useiden toimipisteiden välillä. Olemme tehneet tätä vuodesta 2000 valtakunnallisesti toimiville organisaatioille ja meillä on tästä erittäin paljon kokemusta. Meillä on myös riittävästi linjoja, jotta soittajat saavat aina hyvän yhteyden. Tarpeiden mukaan voimme myös toimittaa API:n, jonka avulla ohjelmoijat voivat itse asettaa kaiken liikenteen reaaliajassa toimipisteille.
Meille ei ole tärkeää, mitä merkkejä käytät, ratkaisumme toimii kaikentyyppisillä puhelimilla. Kun on kyse VoIP-puhelimista, suosimme Yealinkia, koska meillä on Yealinkin tehdasohjelmisto, jonka avulla voimme päivittää ja lukea laitteita etänä.
PBX tarkoittaa Private Branch Exchange ja se on vanhahtava termi puhelinkeskukselle englanniksi. Tämä on vanha termi, joka ilmaisee, että julkisen puhelinverkon lisäksi on myös yksityinen haaraverkko. Hosted PBX on englanninkielinen termi uudelle puhelinmuodolle, jossa yritykset soittavat Internetin kautta eikä fyysistä puhelinkeskusta enää tarvita. Euroopassa käytämme enemmän termiä VoIP-puhelin tai hosted VoIP.
VoIP-puhelinjärjestelmän etuja ovat muun muassa se, että sinun ei enää tarvitse tehdä suuria investointeja fyysiseen puhelinkeskukseen. Kaikki puhelut hoidetaan Internetin ja matkapuhelimen kautta, ja käyttäjiä voi helposti lisätä. Myös kaikki toiminnot on helppo lisätä etänä.