Ota palvelunumerosi toiminnot käyttöön tai pois käytöstä

Kuka tahansa, joka hakee palvelunumeroa, tekee sen saadakseen paremman tuoton. Ajatuksena on, että hyödyt maksimaalisesti asioista, joihin sinulla on hallinta. Tämän jatkeena Belfabriek tarjoaa sinulle vielä enemmän hallintaa palvelunumerosi yli uuden sivun ansiosta Ohjauspaneelissa.
Sivua, jolla voit täysin hallita palvelunumeroasi, kutsutaan Numeron asetukset ja se on puhelinosastosi hermokeskus. Täällä määrität, miten soittajat kokevat puhelinyhteyden organisaatioosi. Ja koska jokainen yritys on ainutlaatuinen, tarjoamme sinulle mahdollisuuden mukauttaa toiminnot maksimaalisesti tilanteeseesi sopiviksi.
Uusi sivu ei ole vain selkeä, vaan tekee myös asetusten muuttamisesta erittäin helppoa.
Mitä voit asettaa
Belfabriekin numeronhaltijana sinulla on yhdellä silmäyksellä yleiskatsaus kaikista palvelunumeron asetuksistasi. Voit tehdä muutoksia suoraan ja tämän ansiosta voit soittotilastojesi perusteella kokeilla, kunnes olet luonut ihanteellisen asiakaskokemuksen. Tämä helpottaa myös nopeaa reagointia asiakkaidesi soittokäyttäytymisen muutoksiin.
Voit esimerkiksi lisätä tai muuttaa tervetulo- tai suljetun tekstin lataamalla äänitiedoston, luoda valikon tai antaa sähköpostiosoitteen, johon haluat vastaanottaa ääniviestit. Soittokarusellin avulla varmistat, että soittajat yhdistetään automaattisesti työntekijääsi, joka on ollut pisimpään vapaana.
Yksinkertaisella PÄÄLLÄ/POIS-kytkimellä asetat jokaisen toiminnon tilan. Päätät siis itse, mitä ilmaisista toiminnoistamme todella käytät. Kun teet muutoksia kokoonpanoosi, järjestelmä toteuttaa ne automaattisesti.
Siksi yritykset valitsevat Belfabriekin
Kuten näet: palvelunumeron rekisteröiminen Belfabriekin kautta tuo mukanaan monia etuja. Et vain saa enemmän soittajia, vaan pystyt myös palvelemaan heitä paremmin ja työskentelemään tehokkaammin monien Service Panelin asetusten ansiosta. Numeron asetukset -sivun ansiosta sinulla on maksimaalinen hallinta palvelunumerostasi. Kuten pitääkin.