Het belang van een welkoms- ja suljetunteksti

Hetiön ammattimainen imagoa vaikuttavat monet tekijät: tuotteiden tai palveluiden laatu, asiakaspalvelun laatu ja tapa, jolla asiakkaiden kanssa viestitään. On olemassa tekijöitä, joihin voit vaikuttaa suoraan, ja jotka parantavat imagoasi kohderyhmässä välittömästi. Yksi näistä tekijöistä on puhelinhenkilöstösi asenne.
Aikakaudella, jolloin organisaatiot optimoivat liiketoimintansa kaikkia osa-alueita, imago voi olla ero menestyvän ja epäonnistuvan yrityksen välillä. Tyytyväiset asiakkaat suosittelevat sinua mielellään ystävilleen ja tuttavilleen. Onkin tärkeää käyttää kaikkia saatavilla olevia ’työkaluja' asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Saa soittajat tuntemaan itsensä tervetulleiksi
Belfabriek tarjoaa kaikille asiakkaille mahdollisuuden nauhoittaa tervetulotekstin. Tämä on yksi ominaisuuksista, joka mahdollistaa tallennetun viestin lataamisen. Voit nauhoittaa viestin itse, mutta on tietenkin myös mahdollista palkata ammattimainen ääninäyttelijä. Näin teet parhaan mahdollisen vaikutelman soittajiin. Tällaisen tervetulotekstin voi myös laajentaa suljetulla tekstillä. Näin:
- toivotat soittajat täydellisesti tervetulleiksi;
- autat lisäämään bränditietoisuutta soittajien keskuudessa;
- kerrot aukioloajat;
- puhuttelet soittajia henkilökohtaisella tavalla;
- kannustat soittajia valitsemaan vaihtoehdon tai jättämään viestin.
Tervetuloteksti on joissakin tapauksissa ensimmäinen vaikutelma, jonka asiakas saa yrityksestä. Anna sen siksi olla hyvä vaikutelma. Näiden ominaisuuksien aktivoiminen on erittäin helppoa ja täysin ilmaista, joten ei ole mitään syytä odottaa!
Minkä äänen valita
Riippuen yrityksesi koosta ja tyypistä, voi olla järkevää käyttää omaa ääntäsi tai kollegan ääntä. Toinen vaihtoehto on palkata ammattimainen ääninäyttelijä. Esimerkiksi valtakunnallisesti toimivalle organisaatiolle tai tunnetulle brändille voi olla hyvä käyttää tällaista ammattimaista ja tunnistettavaa ääntä.
Yksinyrittäjille tai pienille yrityksille oma ääni riittää usein, koska se antaa asiakaskontaktille henkilökohtaisemman sävyn.
Autamme sinua mielellämme!
Tämän artikkelin viesti on selvä: tallennetulla viestillä tarjoat soittajille tunnistettavuutta ja toivotat heidät tervetulleiksi. Teet heti hyvän vaikutelman. Jos sinulla on jo puhelinnumero Belfabriekissä, voit aktivoida tämän vaihtoehdon suoraan asiakasportaalissamme. Tai soita meille numeroon 0800-235 3227!