5 syytä, miksi kaikki osastot voivat hyötyä puhelutallennuksesta

Kuka valitsee palvelunumeron rekisteröinnin Belfabriekilla, saa pääsyn moniin lisäpalveluihin. Yksi näistä mahdollisuuksista on puheluiden tallentaminen, jotka käydään palvelunumerosi kautta. Jos mietit, miten tämä toiminto voi auttaa yritystäsi toimimaan tehokkaammin, tämä artikkeli on hyvä lähtökohta. Alla on viisi syytä, miksi organisaatiot päättävät tallentaa puhelunsa.
1. Paranna keskustelujen laatua
Hankit palvelunumeron parantaaksesi tavoitettavuuttasi ja lisätäksesi asiakastyytyväisyyttä. Luonnollisesti pidät puhelinvuorovaikutusten laatua tarkasti silmällä. Vastataanko asiakkaiden kysymyksiin nopeasti ja tehokkaasti? Noudattaako työntekijä sääntöjä, jotka takaavat keskustelujen laadun? Tallenteiden avulla johto näkee, missä mahdolliset ongelmakohdat ovat. Tämä tieto voi sitten muodostaa perustan strategisille ja organisatorisille päätöksille.
2. Opi onnistuneista keskusteluista
Vaikean asiakkaan käsittely, luovan ratkaisun tarjoaminen epätavalliseen ongelmaan tai useiden myyntien saavuttaminen yhdessä keskustelussa: nämä ovat kaikki esimerkkejä ihailtavista saavutuksista, joista muut kollegat voivat oppia. Yhteistyössä työntekijän kanssa johto voi päättää käyttää onnistuneita keskusteluja koulutustarkoituksiin.
3. Kouluta ja arvioi työntekijöitä
Säännöllisen työntekijöiden arvioinnin aikana tarkastelet tallennettujen keskustelujen avulla, soveltavatko he oppimaansa käytännössä ja käyttävätkö he optimaalisesti käytettävissään olevia resursseja. Tämä helpottaa sinua asettamaan yhdessä työntekijöiden kanssa tavoitteita seuraavaa arviointia varten. Näet myös ajoissa, onko lisäkoulutukselle tarvetta.
4. Laillinen todiste transaktioista
Call-recordingin ansiosta voit pitää keskustelut lyhyinä. Kuuntelemalla tallennetta puhelun jälkeen, puhelinpalvelija voi suorittaa vaaditut toimenpiteet. Tallenne toimii myös laillisena todisteena mahdollisista transaktioista ja vastatuista turvakysymyksistä.
5. Ylläpidä ja valvo turvallisuusmenettelyjä
Olipa kyseessä sitten asiakkaiden salasanojen uudelleenluonti tai asiakkaiden esittäminen tiettyjen turvakysymysten avulla, haluat varmistaa, että työntekijäsi noudattavat voimassa olevia menettelyjä. Jos kuitenkin tapahtuu tietoturvaloukkaus, se voidaan Call-recordingin avulla jäljittää tiettyyn puheluun.
On tietenkin monia muitakin syitä, miksi puheluiden tallentaminen voi olla mielenkiintoista tai jopa välttämätöntä yrityksellesi. Yllä mainitut syyt ovat vain muutamia yleisimmistä, ja toivottavasti nämä esimerkit antavat sinulle ideoita siitä, miten Call-recording voi auttaa organisaatiotasi.
Jos sinulla on kysyttävää tai haluat tietää lisää Call-recordingista, ota yhteyttä meihin.