Puhelutallennus ja sen edut

Stel, että voisit tallentaa jokaisen keskustelun, joka tulee palvelunumeroosi. Eikö se olisi kätevää? Monet organisaatiot ovat viime vuosina kysyneet tätä mahdollisuutta, ja pian Belfabriekin asiakkaat saavat pääsyn tähän ominaisuuteen, jota kutsumme Call-recordingiksi. Tässä artikkelissa näytämme, miten voit käyttää tätä uutta palvelua ja kuka siitä voi hyötyä.
Täydennys tilastoihin
Belfabriek on jo vuosia tarjonnut laajoja tilastoja, joista voit nähdä, mistä numeroista, minä päivänä ja kuinka kauan sinulle on soitettu. Puhelutilastot eivät kuitenkaan anna pääsyä keskustelujen sisältöön: mitä tarkalleen ottaen sanottiin? Mitä sopimuksia tehtiin? Hoidettiinko tämä keskustelu asianmukaisesti? Call-recording antaa vastauksen näihin ja moniin muihin kysymyksiin.
Äänitallenteiden edut
Ennen kuin tarkastelemme tämän ainutlaatuisen toiminnallisuuden käytännön sovelluksia, korostamme ensin etuja. On todennäköistä, että yksi tai useampi näistä eduista on enemmän kuin tervetullut organisaatiossasi:
- käytössäsi on oikeudellisesti pätevä tallenne siitä, mitä on sovittu
- et koskaan unohda, mitä keskustelun aikana sanottiin
- vastaa soittajille mahdollisimman lyhyellä keskusteluajalla
- kouluta nykyistä ja uutta henkilökuntaa nopeammin ja paremmin
Call-recordingin käytännön sovellukset
Jos sinulla on puhelinkeskus, sinun on lain tai yrityksen sääntöjen vuoksi noudatettava tiettyjä sääntöjä. Esimerkiksi pankin on esitettävä useita kysymyksiä soittajan henkilöllisyyden varmistamiseksi. Sama koskee IT-tukipalvelua, joka nollaa käyttäjän salasanan. Ja on vielä monia muita esimerkkejä, joissa on olennaista, että puhelintyöntekijäsi noudattavat menettelytapoja. Tallentamalla keskustelut sinulla on aina todiste siitä, että sääntöjä on noudatettu.
Tämän lisäksi Call-recording on tehokas työkalu työntekijöidesi kouluttamiseen. Toista koulutuksen aikana, tietenkin kyseisen työntekijän suostumuksella, onnistunut myyntikeskustelu tai vuorovaikutus haastavan asiakkaan kanssa. Myös kehityskeskusteluissa työntekijöidesi kanssa voitte yhdessä kuunnella joitakin tallenteita.
Call-recording on myös muistin tukena, joka mahdollistaa henkilöstösi pitämään keskustelut mahdollisimman lyhyinä. He voivat myös keskittyä täysin puhelutekniikoihinsa ja soittajaan. Keskustelun jälkeen työntekijäsi voi toistaa (osan) keskustelusta tarvittavien tietojen kirjaamiseksi.
Sinä päätät, kenellä on pääsy
Luonnollisesti äänitallenteet vaativat paljon palvelintilaa. Belfabriek on tehnyt tähän kunnianhimoisen investoinnin. Mutta kapasiteettia tärkeämpää on sen turvallisuus. Kun aktivoit tämän ominaisuuden, tallennamme puhelut turvallisesti puolestasi. Sinulla on pääsy tallenteisiin suojatun kirjautumisen kautta osoitteessa mijn.belfabriek. Voit myös ladata tallenteita omaan järjestelmääsi ja sieltä päättää, kenellä on pääsy tallenteisiin.
Pian saatavilla
Olemme parhaillaan tekemässä viimeisiä testejä Call-recordingin käyttöönottoa varten ja olemme varmoja, että arvostat tätä vaihtoehtoa. Kysymyksiin tästä uudesta ominaisuudesta voit ottaa meihin yhteyttä.
Jos haluat pysyä ajan tasalla uutisista ja hyötyä erityisestä ennakkotarjouksesta, seuraa tätä blogia.