3 tapaa, joilla puhelutallennus parantaa asiakaspalveluasi

Er is veel te doen om klantcontact via nieuwe kanalen zoals social media. Maar wat blijkt? De meeste consumenten geven nog steeds de voorkeur aan persoonlijk contact, wat er in de praktijk op neerkomt dat zij naar de telefoon grijpen. Dat 60% van de bedrijven hun telefonische zaakjes nog niet op orde hebben, is dan ook een gemiste kans.
Onneksi Belfabriek tarjoaa numeronhaltijana sinulle erilaisia työkaluja, joilla voit parantaa puhelinpalveluasi. Yksi näistä toiminnoista on Call-recording.
Suuret yritykset ja organisaatiot ovat jo pitkään tallentaneet puheluita niiden laadun tarkistamiseksi ja parantamiseksi mahdollisuuksien mukaan. Laajamittaisen lähestymistapamme ansiosta myös pienemmän budjetin organisaatiot voivat nyt hyötyä tallennetuista puheluista.
Tässä artikkelissa annamme sinulle yleiskatsauksen kolmesta tavasta, joilla organisaatiot käyttävät Call-recordingia menestyksekkäästi myönteisen panoksen antamiseksi asiakaspalveluunsa.
1. Laadunvalvonta ja kehityskeskustelut
Asiakaspalvelusi tai puhelinmyyntipalvelusi menestys riippuu työntekijöistäsi. Siksi annat heille hyvän peruskoulutuksen ja varmistat, että he ovat tietoisia kaikista organisaatiosi kehityksistä. Mutta miten he todella pärjäävät puhelimessa? Aktivoimalla Call-recording-toiminnon voit yhdessä työntekijöidesi kanssa kuunnella keskustelujen ongelmakohtia ja laatia parannusehdotuksia. Lisäksi kuulet, millaisiin odottamattomiin tilanteisiin työntekijäsi joutuvat, jotta voit kouluttaa heitä näihin tilanteisiin. Lopuksi äänitallenteet ovat arvokas työkalu kehityskeskusteluissa.
2. Kouluta uusia ja nykyisiä työntekijöitä
Puhelutallenteet ovat myös välttämättömiä ryhmä- ja henkilökohtaisten koulutusten laatimisessa. Lisäksi voit – yhdessä kyseisten työntekijöiden kanssa – toistaa keskustelujen osia koulutuksen aikana. Näin uudet työntekijäsi kuulevat, miten ei pidä toimia, tai miten kokeneet työntekijät käsittelevät vaikeita tilanteita tai hiljaisuuksia. He voivat myös kuulla, milloin puhelu tulee yhdistää eteenpäin.
3. Testaa ja kasva
Kolmas tapa parantaa asiakaspalveluasi kuuntelemalla keskusteluja on käyttää tallenteita tarkistaaksesi, että kaikki sujuu sääntöjen mukaisesti. Nämä voivat olla yrityksen ohjeita, esimerkiksi kun soittajan henkilöllisyys on tarkistettava pääsykoodin antamiseksi, mutta myös (kansainvälisiä) lakeja.
Aktivoi Call-recording jo tänään
Kuten näet, Call-recording on monien yritysten vallankumouksellisen palvelun salaisuus. Tämä tekniikka ei kuitenkaan ole enää vain suurten yritysten käytettävissä. Belfabriekin houkuttelevien hintojen ansiosta jokainen organisaatio voi nyt tallentaa käydyt puhelinkeskustelut. Aktivoit tämän palvelun online-hallintapaneelisi kautta Mijn Belfabriek.
Olemme täällä auttamassa sinua. Jos sinulla on kysymyksiä, epäilyksiä tai huomautuksia Call-recordingista, asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan ja tarjoamaan ratkaisuja. Voit tavoittaa meidät toimistoaikoina numerosta 0800–BELFABRIEK (0800–235 3227).