Yritykset etsivät asiakkaita sekä verkossa että sen ulkopuolella. Mutta joku ei tule asiakkaaksesi noin vain. Ensin hän haluaa tarkkailla tilannetta ja nähdä, voiko sinuun luottaa. Kun olet voittanut tämän luottamuksen ja hän on antanut puhelinnumeronsa tai (sähköposti)osoitteensa, voit aloittaa vuoropuhelun tämän liidin kanssa.

Mikä on paras tapa muuttaa tämä liidi lopulta asiakkaaksi? Mikä viestintäkanava tuottaa parhaan tuoton? Vaikka mielipiteet tästä vaihtelevat, on paljon sanottavaa puhelinyhteyden puolesta liidiesi kanssa. Tällä sivulla selitämme, miksi yhä useammat ihmiset ottavat käyttöön palvelunumeron keskusteluihin liidien kanssa.

Chat, sosiaalinen media, posti, sähköposti vai puhelin?

On tietenkin lukemattomia kanavia, joiden kautta voit kommunikoida asiakkaiden kanssa. Mutta kaikista näistä medioista puhelin on tehokkain. Potentiaalinen asiakas, joka haluaa nopeasti vastauksen kysymykseensä, tarttuu mieluiten puhelimeen. Ajan säästämisen lisäksi tämä antaa heille mahdollisuuden puhua suoraan yrityksesi työntekijän kanssa.

Rahat ja vaiva, jotka tarvitaan tehokkaan online-järjestelmän luomiseen chatille tai kysymysten automaattiseen vastaamiseen tietopohjan avulla, voivat olla vielä perusteltuja. On kuitenkin tosiasia, että kuluttajat turhautuvat vähitellen näihin epäpersoonallisiin viestintämuotoihin. Miellyttävää keskustelua arvostetaan.

Puhelinyhteyden edut

Puhelinyhteydellä liidiesi kanssa on monia etuja. Puhelinkeskustelu on verrattuna edellä mainittuihin viestintäkanaviin:

  • Suorempi: Puhelinkeskustelussa asiakas on suorassa yhteydessä yhteen työntekijöistäsi. Jos hänelle tulee mieleen uusia kysymyksiä, ne saadaan heti vastattua.
  • Nopeampi: Sähköpostikirjeenvaihdossa liidin on odotettava tuntikausia tai jopa päiviä saadakseen vastauksen. Puhelimessa hän tietää heti, missä mennään.
  • Henkilökohtaisempi: Kirjallinen viestintä voi olla hidasta ja epäpersoonallista. Suora puhuminen työntekijän kanssa on luonnollisempaa ja miellyttävämpää.
  • Tehokkaampi: Kirjallisissa viestintämuodoissa asiakkaalla on paljon enemmän mahdollisuuksia tarkastella kilpailua, pysyä anonyyminä tai keskeyttää keskustelu. Puhelimessa ei. Onkin tosiasia, että puhelimitse liidien hankkiminen tuottaa korkeamman konversion kuin viestintä sosiaalisen median, sähköpostin tai chatin kautta.

Tietenkin sinulla on jo puhelinnumero, mutta kuinka moni liideistäsi käyttää sitä? Ja kuinka monta asiakasta menetät, koska käytät tavallista numeroa palvelunumeron sijaan? Tiedät sen vasta, kun haet Belfabriekilta 0800- tai 0900-numeroa. Yritysten palautteet, jotka ovat edeltäneet sinua, eivät valehtele.

Lisää liidejä palvelunumeron ansiosta

Palvelunumerolla teet potentiaalisille asiakkaille helpommaksi ja houkuttelevammaksi soittaa sinulle. Jos uusi palvelunumerosi viestii heille selkeästi, tulos on lähes välittömästi mitattavissa lisääntyneenä vuorovaikutusten määränä, mikä väistämättä johtaa korkeampaan liikevaihtoon.

Oletko vakuuttunut puhelinliidien eduista? Älä enää odota, vaan ota tänään ensimmäinen askel kohti korkeampaa liikevaihtoa! Katso verkkokaupastamme, minkä tyyppisiä palvelunumeroita voit hakea ja mitkä (nimi)numerot ovat vielä saatavilla.