Yrityspuhelinvaihde: oikea valinta pk-yrityksille ja pienyrityksille?

Tänä päivänä lähes kaikki käyttävät älypuhelimia tai matkapuhelimia. Tämä johtuu siitä, että se luo käyttäjälle enemmän vapautta. Siksi voisi ajatella, että useimmat yritykset eivät enää tarvitse yrityksen puhelinkeskusta. Mutta päinvastoin on totta! Miksi yrityksen puhelinkeskus on edelleen hyödyllinen sekä pienille että suurille yrityksille, käsitellään tässä.
Onko siitä hyötyä pienille yrityksille?
Paras vaihtoehto vuonna 2022 on yhdistää ja ohjata puhelimet pilvipohjaisen puhelinkeskuksen kautta. Yrityksesi puhelut saapuvat keskitetylle alustallemme ja yhdistetään sitten yhteen tai useampaan laitteeseen, jotka on rekisteröity vastaanottamaan puheluita. Tämä voi olla matkapuhelin, mutta myös puhelin toimistopöydälläsi tai useita puhelimia eri huoneissa tai toimistoissa. Uusi lisäetu internet-pohjaisessa puhelinkeskuksessa on, että sinun ei enää tarvitse olla puhelinkeskusta toimistosi tiloissa. Tämä mahdollistaa sen, että myös rakennuksen ulkopuolella olevat laitteet voivat osallistua puheluryhmään. Näin voit tehdä tiimistäsi vastuullisen saapuvien puheluiden vastaamisesta eri verkkojen, laitteiden ja sijaintien kautta. Ja se on erittäin, erittäin suuri etu! Näin tiedät heti, mikä tekee siitä erilaisen verrattuna perinteiseen puhelinkeskukseen.
Belfabriek-alustan etu muihin ‘pilvi’-keskuksiin verrattuna on, että tämä alusta on täysin itse kehitetty. Olemme kehittäneet erilaisia toimintoja erityisesti pk-yrityksille. Useimmilla online-puhelinkeskuksilla on toiminto puheluryhmän luomiseen, mutta tämä tarkoittaa, että kaikki puhelimet soivat samanaikaisesti. Tämä ei ole kätevää, jos olet tiimissä, joka on hajallaan. Miksi? Koska lopulta yksi kollega vastaa puhelimeen, ja muut ovat liian myöhässä vastaamaan. Mutta sillä välin puhelin on soinut monta kertaa turhaan! Jos tämä toistuu muutaman kerran, ei ole mukavaa olla puheluryhmässä. Puheluryhmät toimivat vain hyvin, jos kaikki ovat samassa huoneessa tai samalla kerroksella. Silloin voit kuulla kaikki puhelimet soimassa ja usein myös nähdä, kuka vastaa. Silloin se toimii hyvin. Mutta kuvittele, miten tämä toimii viiden etätyöntekijän kanssa.
Työkalujemme ja sovellustemme avulla jokainen kollega ilmoittaa, onko hän käytettävissä vastaamaan puheluihin. Keskuksemme tarkistaa saapuvan puhelun yhteydessä, kuka on sillä hetkellä käytettävissä, ja tarjoaa puhelun työntekijöille järjestyksessä. Näin vain yksi puhelin soi jossain, eikä kukaan muu häiriinny.
Jos kollega pitää tauon tai ei ole jostain syystä käytettävissä, hän voi helposti asettaa itsensä ‘pois päältä’, ja tietokone yrittää automaattisesti seuraavaa kollegaa. Tämä on todellista call center -toiminnallisuutta, joka on saatavilla suurille ja ehdottomasti myös pienille yrityksille!
Parhaan palveluntarjoajan etsiminen
Haluatko työskennellä suuren puheluryhmän kanssa vai haluatko, että puhelut ohjataan joustavasti sillä hetkellä käytettävissä oleville työntekijöille? Jos vastauksesi on jälkimmäinen ja haluat uusinta uutta, valitse Belfabriekin ratkaisu!
Onko helppoa olla joustava Belfabriekin puhelinkeskuksen kanssa?
Tämä tekee VoIP:stä niin houkuttelevan. Kun kasvat tai joudut hidastamaan, me mukautamme toimintaamme kanssasi! Näin et ole sidottu sopimuksiin, joiden vuoksi maksat liian kauan liikaa. Lisäksi se sopii hyvin tapaan, jolla monet työntekijät ja yritykset nykyään toimivat. Lue myös artikkeli ‘mobiililla puhelinkeskuksella etätyöskentely helpottuu huomattavasti’. Tai rekisteröi suoraan yrityksesi puhelinnumero!