Lopeta puhelinhäiriöt yksinkertaisella asetuksella

Lopeta puhelinhäirintä yksinkertaisella asetuksella
Yrityspuheluiden avulla haluatte palvella (potentiaalisia) asiakkaita mahdollisimman tehokkaasti ja asiakasystävällisesti. Kuinka ikävää onkaan, jos linjat ovat varattuja ei-toivottujen soittajien vuoksi. Nämä eivät ole hankalia asiakkaita tai vaikeita keskusteluja, vaan soittajia, jotka toistuvasti häiritsevät organisaatiota asioilla, joilla ei ole mitään tekemistä yrityksenne kanssa. Valitettavasti tämä on tunnettu ongelma, josta monet organisaatiot kärsivät. Onneksi nykyään on olemassa yksinkertainen ratkaisu, jolla voi estää tällaiset soittajat ja lopettaa puhelinhäirintä! Alla kerrotaan, millä helpolla asetuksella voit lopettaa puhelinhäirinnän ja miten voit jopa antaa tietyille soittajille etusijan. Näin organisaatio säilyttää korkean palvelu- ja asiakasystävällisyyden tason!
Mikä on soitonsuodatin-toiminto ja miten se toimii?
Jotta puhelinlinjat pysyisivät avoimina soittajille, jotka haluavat tavoittaa organisaation, on tärkeää estää häiriötä aiheuttavat soittajat. Soitonsuodatin-toiminnon avulla on helppoa estää soittajat, joille et mistä tahansa syystä halua antaa pääsyä puhelinpalveluihin. Soitonsuodatin-toiminnolla on seuraavat ominaisuudet:
Pysyvä tai tilapäinen esto
Voit valita, estätkö tietyn soittajan pysyvästi vai asettamasi ajanjakson ajaksi.
Eston aktivointi puhelinnumeron tai sarjan perusteella
Jos soittaja aiheuttaa häiriötä jatkuvasti eri puhelinnumeroista, soitonsuodatin voidaan asettaa estämään koko numerovalikoima.
Automaattinen viesti estetyille soittajille
Soittaja, jonka haluat estää, kuulee automaattisen viestin. Voit itse äänittää ilmoituksen, jonka estetyt soittajat kuulevat. Esimerkiksi, että puhelinnumero on tarkoitettu vain olemassa oleville asiakkaille.
Estojen asettaminen tai muuttaminen milloin tahansa
Soitonsuodatinta voidaan muuttaa milloin tahansa. Voit helposti lisätä tai poistaa numeroita soitonsuodattimesta. Näin soitonsuodatin pysyy joustavana ja mukautuu organisaation tarpeisiin.
Soitonsuodatin-toiminnon edut
Soitonsuodatin-toiminnon asettaminen ei ole vain miellyttävää todellisille asiakkaille, vaan myös työntekijöille! Työntekijänne kokevat seuraavat edut:
Työntekijät puhuvat vain valtuutettujen soittajien kanssa
Kun soitonsuodatin-toiminto on asetettu oikein, työntekijöiden ei enää tarvitse käsitellä häiriötä aiheuttavia soittajia. Koska heidän tarvitsee keskittyä vain valtuutettuihin soittajiin, kuten olemassa oleviin asiakkaisiin, he voivat suorittaa työnsä paremmin ja palvella asiakkaitanne paremmin.
Parempi keskittyminen
Ei-toivotut puhelut voivat olla erittäin häiritseviä ja keskittymistä häiritseviä. Soitonsuodatin varmistaa, että työntekijöitä ei enää häiritä ja he voivat keskittyä työhönsä.
Enemmän työtyytyväisyyttä
Koska työntekijät puhuvat vain etukäteen valtuutettujen soittajien kanssa, heitä ei enää häiritä. Tämä poistaa stressin näistä ikävistä keskusteluista ja he voivat keskittyä optimaalisesti varsinaiseen työhönsä. Soitonsuodattimen asettaminen lisää työtyytyväisyyttä. Ja tämä helpotus ja hymy ovat havaittavissa myös linjan toisessa päässä!
Tärkeille asiakkaille etusija VIP Whitelist -toiminnolla
Sen lisäksi, että haluat ehkä estää tietyn ryhmän soittajia, saatat myös haluta antaa tietyille asiakkaille tai soittajille etusijan. Asiakkaille, joita et halua pitää liian kauan puhelinjonossa, esimerkiksi. VIP Whitelist -toiminnon avulla linjat pysyvät vapaina niille, joille puhelinnumerosi on todella tarkoitettu. VIP Whitelist tarjoaa seuraavat vaihtoehdot:
Eksklusiivinen palvelu VIP-asiakkaille
VIP Whitelist -asiakkaat saavat erityisen puhelinnumeron tai etusijan jonossa. Muut soittajat kuulevat erityisen ilmoituksen soittaessaan tähän numeroon.
Parempi palvelu
Keskittymällä tiettyyn asiakasryhmään he saavat parhaan palvelun ja työntekijöiden jakamattoman huomion.
VIP Whitelist -toiminto on joustavasti asetettavissa jokaiselle numerolle
VIP Whitelist -toiminto voidaan asettaa kaikentyyppisille numeroille. VIP Whitelist -toiminto on saatavilla 0800, 0900, 085, 088, alueellisille ja kansainvälisille numeroille! Lisäksi voit helposti lisätä tai poistaa soittajia VIP Whitelististä.
Lopeta puhelinhäirintä soitonsuodatin-toiminnolla
Soitonsuodattimen asettaminen on yksinkertaista ja tehokasta. Lisääntynyt työtyytyväisyys, parantunut keskittyminen ja vähentynyt aikapaine varmistavat, että työntekijänne voivat tarjota parempaa palvelua. Asiakkaanne saavat positiivisen kokemuksen soittaessaan organisaatiollenne. Helpon soitonsuodatinpalvelun avulla parannat asiakas- ja työntekijätyytyväisyyttä ja lisäät yrityspuheluiden tehokkuutta.