Parantaa puhelimitse tavoitettavuutta

Puhelinpalvelun parantaminen
Puhelinpalvelun parantaminen, paremman tavoitettavuuden varmistaminen kiinteällä puhelinnumerolla, joustava puheluiden siirto: nämä ovat hakutermejä, joilla meidät usein löydetään.
Ymmärtääksemme näiden hakusanojen merkityksen, on hyvä tarkastella, mitä nämä käyttäjät tällä hetkellä käyttävät puhelinympäristönään, mitkä ovat ongelmat ja miksi he etsivät parempaa puhelinratkaisua ja toista palveluntarjoajaa.
Toimistopuhelin
Useimmilla organisaatioilla ja yrittäjillä on liiketoiminnan toimistopuhelinympäristö: ympäristö, joka on suunniteltu käyttäjille yhdellä kiinteällä sijainnilla (toimisto), mahdollisesti muutamilla erillisillä loppukohteilla, kuten etätyöntekijällä.
Tämä on hyvä ratkaisu, jos haluat varustaa jokaisen työpöydän toimistopuhelimella, jotta ihmiset voivat soittaa puheluita.
Joustavampi puheluiden siirto
Mutta: usein on toive käsitellä saapuvia puheluita joustavammin; ihmiset ovat:
- eivät aina enää toimistossa
- kollegat ovat hajallaan eri paikoissa ja
- joskus kollegalla on vain matkapuhelin.
Tämä on usein tilanne päivystysnumeroiden, puhelinpalvelunumeroiden, päivystysnumeroiden ja vikailmoitusnumeroiden kanssa: nämä halutaan asettaa kaikkien työntekijöiden saataville kaikissa mahdollisissa sijainneissa ja kaikilla mahdollisilla verkoilla.
Joustavat työajat ja joustava työskentely varmistavat, että tavoitettavuus halutaan pitää optimaalisesti hallinnassa päivystysnumeron osalta.
Ratkaisu: puhelintiimisivu - siirto kaikkiin matka- ja kiinteisiin numeroihin
Tätä varten meillä on puhelintiimisivu, jossa jokainen, joka voi vastata puheluihin, voi asettaa itsensä saataville tai ei-saataville.
Myös puheluiden käsittelyjärjestystä voidaan muuttaa reaaliajassa: haluatko, että puhelut menevät ensin toiselle kollegalle, ja sinä olet varalla? Vedä kollegasi puhelintiimin sijalle 1 ja itsesi sijalle 2.

Tämä hallintatapa on jokaisen työntekijän ymmärrettävissä, ja koska jokaisella on oma kirjautuminen, voidaan tällä tavalla helposti luoda puhelintiimi. Henkilömäärälle tai puhelinlinjojen määrälle ei ole rajoitusta, jotka voidaan tällä tavalla käsitellä: puhelua ei tarvitse koskaan enää jättää väliin ja muutoksia voidaan tehdä aina joustavasti.
Tärkeää on myös, että ei olla riippuvaisia yhdestä verkosta tai palveluntarjoajasta: se toimii kaikilla matkapuhelimilla ja kiinteillä puhelimilla: me siirrämme puhelut mihin tahansa haluttuun numeroon - kansallisesti tai kansainvälisesti.
Tämä on usein ratkaisu organisaatioille ja yrittäjille, jotka haluavat joustavasti siirtää puheluita: ei olla enää sidottu sijaintiin tai palveluntarjoajaan, vaan voidaan lisätä kuka tahansa puhelintiimiin vastaamaan puheluihin. Näin voidaan nopeasti perustaa tukinumero, myyntilinja tai päivystysnumero!
Anna IVR-alustamme ohjata puhelut älykkäämmin
Haluatko lisätä vielä enemmän toiminnallisuutta puhelinnumeroosi? Se ei ole mikään ongelma, omalla kehittyneellä IVR (Interaktiivinen Äänivastaus) -alustallamme voimme käsitellä puheluita myös kokonaan tai osittain automaattisesti.
Haluatko antaa vikailmoituksen nauhoittaa ja lähettää sähköpostitse? Se on mahdollista; näin voit pitää vikailmoituslinjan aktiivisena ympäri vuorokauden ilman, että sitä tarvitsee enää nauhoittaa livenä.
Viesti, vika tai tilaus voidaan nauhoittaa ja lähettää sähköpostitse yhdelle tai useammalle henkilölle, mikä on usein helpompaa ja tuottaa parempia tuloksia: useampi henkilö saa viestin ja siihen reagoidaan nopeammin.
Haluatko, että sinun ei tarvitse ensin kuunnella, vaan haluat, että nauhoitettu viesti lähetetään sähköpostitse tekstinä? Se on myös mahdollista: näin näet heti, onko jokin kiireellistä vai ei. Viesti näkyy tekstinä sähköpostisi rungossa tai liitteenä; myös kätevä lähettää eteenpäin kollegalle jatkotoimenpiteitä varten.
Miten tämä toteutetaan?
Ehkä tämä kuulostaa niin hyvältä, että haluat ensin testata sitä? Se on tietenkin mahdollista. Pyydä demopuhelinnumero, lisää kollegasi puhelintiimiin ja katso, miten voit jakaa puhelut älykkäästi.
Onko tämä juuri sitä, mitä etsit? Valitse sitten puhelinnumero kaupasta tai jos sinulla on jo puhelinnumero, ilmoita, että haluat säilyttää nykyisen puhelinnumerosi: numeronsiirrolla siirrämme nykyisen numerosi vanhalta palveluntarjoajalta meille, uudelle palveluntarjoajallesi.
Olet nyt perustanut myyntilinjan, asiakaspalvelunumeron tai päivystysnumeron joustavimmalla tavalla!
Jos toimistopuhelimesi on muuten kunnossa, voit pitää sen toisella palveluntarjoajallasi: keskitymme mieluiten alustaamme puhelinnumeroihin, joissa on paljon hyödyllisiä toimintoja, ja teemme yhteistyötä kaikkien nykyisten verkkojen ja järjestelmien kanssa.
Frequently asked questions
A quick way to explore how everything works and what to expect.
Sinun ei todellakaan tarvitse siirtää koko puhelinympäristöäsi. Jos olet tyytyväinen pöytäpuhelimiisi ja haluat säilyttää ne, voit jättää ne nykyiselle palveluntarjoajallesi. Voimme aktivoida sinulle uuden puhelinnumeron tai siirtää nykyisen puhelinnumerosi alustallemme, jotta voit jakaa saapuvat puhelut joustavasti.
Voit muuttaa puhelintiimiäsi niin usein kuin haluat, muokata profiileja ja vaihtaa työntekijöiden paikkoja tiimissä.
Voit ohjata puhelut mihin tahansa haluamaasi maahan Euroopassa tai Yhdysvalloissa. Eurooppalaisen puhelintiimin perustaminen tällä tavalla on siis helppoa, ja monikielisellä valikolla voit luoda useita tiimejä eri kielille.
Syötä tilauksesi yhteydessä nykyinen puhelinnumerosi, ja numeronsiirrolla siirrämme puhelinnumerosi. Tämä kestää enintään 5 työpäivää, ja sitten vanha numerosi on meillä aktiivinen.
Portaalissamme voit syöttää aukioloajat, jolloin linjan tulee olla tavoitettavissa. Jos olet suljettu, voimme toistaa suljetun tekstin tai tarjota ääniviestin.
Varmista, että kaikki kollegat, joille haluat siirtää puhelut, on lisätty puhelintiimiisi. Tällä hetkellä kaikki ovat joustavasti käytettävissä, ja voit asettaa jonkun saataville tai ei-saataville (puheluiden vastaamista varten). Voit myös asettaa jonkun 1., 2. jne. sijalle osoittaaksesi, kenelle puhelinjärjestelmämme yhdistää ensin.
Numeronsiirto on aina mahdollista: Euroopan lainsäädäntö määrää, että sinun on voitava siirtää ja vaihtaa puhelinnumerosi uudelle palveluntarjoajalle. Näin voit käyttää uusimpia puhelinpalveluita vanhalla puhelinnumerollasi!
Voit käsitellä joustavia työaikoja kahdella tavalla: 1. Syötä työajat asetuksissa aukioloaikojen alle. Tämä vaihtoehto on kätevin, jos numero on aina suljettu tai ei ole suljettu tiettyyn aikaan. 2. Jos työajat ovat erittäin joustavat, on kätevämpää asettaa kaikki “ei käytettävissä” -tilaan, kun linja (yhtäkkiä) suljetaan. Olet silloin suljettu (kukaan ei ole vapaa vastaamaan puheluihin) ja viesti tai vastaaja toistetaan. Näin voit työskennellä joustavasti puhelinnumerosi kanssa kahdella tavalla, jolloin puhelinnumerot ovat jakautuneet eri palveluntarjoajille.
Voit pitää vanhan tilauksesi ja siirtää vanhan puhelinnumerosi alustallemme. Voit sitten heti joustavasti vaihtaa ja yhdistää puhelut joustavasti.