Puhelinpalvelun parantaminen

Puhelinpalvelun parantaminen, paremman tavoitettavuuden varmistaminen kiinteällä puhelinnumerolla, joustava puheluiden siirto: nämä ovat hakutermejä, joilla meidät usein löydetään.

Ymmärtääksemme näiden hakusanojen merkityksen, on hyvä tarkastella, mitä nämä käyttäjät tällä hetkellä käyttävät puhelinympäristönään, mitkä ovat ongelmat ja miksi he etsivät parempaa puhelinratkaisua ja toista palveluntarjoajaa.

Toimistopuhelin

Useimmilla organisaatioilla ja yrittäjillä on liiketoiminnan toimistopuhelinympäristö: ympäristö, joka on suunniteltu käyttäjille yhdellä kiinteällä sijainnilla (toimisto), mahdollisesti muutamilla erillisillä loppukohteilla, kuten etätyöntekijällä.

Tämä on hyvä ratkaisu, jos haluat varustaa jokaisen työpöydän toimistopuhelimella, jotta ihmiset voivat soittaa puheluita.

Joustavampi puheluiden siirto

Mutta: usein on toive käsitellä saapuvia puheluita joustavammin; ihmiset ovat:

  • eivät aina enää toimistossa
  • kollegat ovat hajallaan eri paikoissa ja
  • joskus kollegalla on vain matkapuhelin.

Tämä on usein tilanne päivystysnumeroiden, puhelinpalvelunumeroiden, päivystysnumeroiden ja vikailmoitusnumeroiden kanssa: nämä halutaan asettaa kaikkien työntekijöiden saataville kaikissa mahdollisissa sijainneissa ja kaikilla mahdollisilla verkoilla.

Joustavat työajat ja joustava työskentely varmistavat, että tavoitettavuus halutaan pitää optimaalisesti hallinnassa päivystysnumeron osalta.

Ratkaisu: puhelintiimisivu - siirto kaikkiin matka- ja kiinteisiin numeroihin

Tätä varten meillä on puhelintiimisivu, jossa jokainen, joka voi vastata puheluihin, voi asettaa itsensä saataville tai ei-saataville.

Myös puheluiden käsittelyjärjestystä voidaan muuttaa reaaliajassa: haluatko, että puhelut menevät ensin toiselle kollegalle, ja sinä olet varalla? Vedä kollegasi puhelintiimin sijalle 1 ja itsesi sijalle 2.

support telefoonteam_pagina

Tämä hallintatapa on jokaisen työntekijän ymmärrettävissä, ja koska jokaisella on oma kirjautuminen, voidaan tällä tavalla helposti luoda puhelintiimi. Henkilömäärälle tai puhelinlinjojen määrälle ei ole rajoitusta, jotka voidaan tällä tavalla käsitellä: puhelua ei tarvitse koskaan enää jättää väliin ja muutoksia voidaan tehdä aina joustavasti.

Tärkeää on myös, että ei olla riippuvaisia yhdestä verkosta tai palveluntarjoajasta: se toimii kaikilla matkapuhelimilla ja kiinteillä puhelimilla: me siirrämme puhelut mihin tahansa haluttuun numeroon - kansallisesti tai kansainvälisesti.

Tämä on usein ratkaisu organisaatioille ja yrittäjille, jotka haluavat joustavasti siirtää puheluita: ei olla enää sidottu sijaintiin tai palveluntarjoajaan, vaan voidaan lisätä kuka tahansa puhelintiimiin vastaamaan puheluihin. Näin voidaan nopeasti perustaa tukinumero, myyntilinja tai päivystysnumero!

Anna IVR-alustamme ohjata puhelut älykkäämmin

Haluatko lisätä vielä enemmän toiminnallisuutta puhelinnumeroosi? Se ei ole mikään ongelma, omalla kehittyneellä IVR (Interaktiivinen Äänivastaus) -alustallamme voimme käsitellä puheluita myös kokonaan tai osittain automaattisesti.

Haluatko antaa vikailmoituksen nauhoittaa ja lähettää sähköpostitse? Se on mahdollista; näin voit pitää vikailmoituslinjan aktiivisena ympäri vuorokauden ilman, että sitä tarvitsee enää nauhoittaa livenä.

Viesti, vika tai tilaus voidaan nauhoittaa ja lähettää sähköpostitse yhdelle tai useammalle henkilölle, mikä on usein helpompaa ja tuottaa parempia tuloksia: useampi henkilö saa viestin ja siihen reagoidaan nopeammin.

Haluatko, että sinun ei tarvitse ensin kuunnella, vaan haluat, että nauhoitettu viesti lähetetään sähköpostitse tekstinä? Se on myös mahdollista: näin näet heti, onko jokin kiireellistä vai ei. Viesti näkyy tekstinä sähköpostisi rungossa tai liitteenä; myös kätevä lähettää eteenpäin kollegalle jatkotoimenpiteitä varten.

Miten tämä toteutetaan?

Ehkä tämä kuulostaa niin hyvältä, että haluat ensin testata sitä? Se on tietenkin mahdollista. Pyydä demopuhelinnumero, lisää kollegasi puhelintiimiin ja katso, miten voit jakaa puhelut älykkäästi.

Onko tämä juuri sitä, mitä etsit? Valitse sitten puhelinnumero kaupasta tai jos sinulla on jo puhelinnumero, ilmoita, että haluat säilyttää nykyisen puhelinnumerosi: numeronsiirrolla siirrämme nykyisen numerosi vanhalta palveluntarjoajalta meille, uudelle palveluntarjoajallesi.

Olet nyt perustanut myyntilinjan, asiakaspalvelunumeron tai päivystysnumeron joustavimmalla tavalla!

Jos toimistopuhelimesi on muuten kunnossa, voit pitää sen toisella palveluntarjoajallasi: keskitymme mieluiten alustaamme puhelinnumeroihin, joissa on paljon hyödyllisiä toimintoja, ja teemme yhteistyötä kaikkien nykyisten verkkojen ja järjestelmien kanssa.