Artikkelit
Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

UKK: Usein Kysytyt Kysymykset Puhelimitse Vastaaminen 4 Vaiheessa
Usein kysytyt kysymykset puhelimitse? Optimoi asiakaspalvelusi neljässä vaiheessa Belfabriekin avulla. Automaatio, puhelinvalikko ja henkilökohtainen apu.

088-numerot: yksi numerovalikoima koko yrityksellesi
Tee täydellinen ammatillinen vaikutelma yhtenäisellä numerovalikoimalla kaikille organisaatiossasi. Näytämme, kuinka voit helposti toteuttaa tämän.

Uusi: Belfabriek-sovellus iPhonelle ja iPadille versio 3
Olemme ylpeitä voidessamme ilmoittaa uuden version sovelluksestamme iPhonellesi ja iPadillesi.

Saavuta tuottavuuden kasvu Minun Belfabriekilläni
Monet asiakkaistamme kirjautuvat useita kertoja päivässä online-hallintapaneeliinsa. Katso, kuinka voit saavuttaa merkittävän tuottavuuden parannuksen täällä.

Hoe een succesvolle neuvontalinja opzetten?
Jotta voisit aloittaa konsulttilinjan, haluat, että soittajat voivat nähdä verkkosivustolla, mitkä työntekijät ovat valmiina vastaamaan puhelimeen.

3 tapaa parantaa valikkoa entisestään
Nopein tapa parantaa asiakaskontaktia on käyttää täydellisesti suunniteltua valikkovalintaa.