Artikkelit
Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

Uudet enimmäishinnat 0900-numeroille
1. huhtikuuta 2013 alkaen 0900-palvelunumeroiden haltijat voivat nostaa hintojaan 0,90 euroon minuutissa tai 1,40 euroon puhelua kohden.

Puhelutallennus: Belfabriekin Ilmainen Ominaisuus Kaikille
Ilmainen puhelutallennus Belfabriekilta: tallenna puhelut helposti ja kuuntele ne verkossa. Paranna koulutusta ja todista tapahtumat.

Brändäys-Uudessa-Tyylissä: Nimenumerot
Nimimerkit antavat yrityksellesi ainutlaatuisen mahdollisuuden erottua. Ota selvää, kuinka voit vahvistaa brändiäsi merkittävästi kauniilla nimimerkillä!

Gespreksnauhoitus alennettu hinnassa
Tästä kuukaudesta alkaen pilvipalvelussa tapahtuvan puhelutallennuksen kustannukset ovat Belfabriekilla merkittävästi alentuneet.

Ota palvelunumerosi toiminnot käyttöön tai pois käytöstä
Sivu, jolla hallitset palvelunumeroasi täysin, on nimeltään Numeron asetukset ja se on puhelinjärjestelmäsi ohjauskeskus.

Ero callcenterien ja yhteyskeskusten välillä
Ero on 'callcenterin' ja 'kontaktikeskuksen' välillä on siinä, millaisia vuorovaikutuksia nämä osastot käsittelevät.

Kokemusten mittaaminen asiakkaille helpoksi tehty
Emme tarjoa teille pelkästään puhelinnumeroa, vaan annamme teille myös käyttöönne monia käteviä työkaluja. Esimerkiksi reaaliaikaiset puhelutilastomme.

Uudistettu palvelunumerokauppa
Nog sneller en eenvoudiger tilata 0800- tai 0900-palvelunumero uudesta Belfabriekin palvelunumerokaupasta.

Puhelimitse tapahtuva liidien generointi | Kuinka hankkia potentiaalisia asiakkaita?
Puhelimitse tapahtuva liidien generointi: hanki tehokkaasti potentiaalisia asiakkaita! Selvitä, miksi palvelunumero johtaa useampiin liideihin ja korkeampaan konversioon. Aloita tänään!

Servicenumeron hakeminen: mihin minun tulee kiinnittää huomiota?
Palvelunumeron hakeminen on fiksu siirto: yrityksesi näyttää ammattimaisemmalta. Täältä voit lukea, mitkä säännöt ovat voimassa.