Artikkelit
Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

3 tapaa, joilla puhelutallennus parantaa asiakaspalveluasi
Jos numeronhaltijana haluat parantaa puhelinpalveluasi, mutta miten aloitat sen? Belfabriek tarjoaa numeronhaltijoille työkalun tähän: Puhelutallennus.

Nimipäivä äitienpäiväksi tai isänpäiväksi
Erikoistarjous äitienpäivänä tai isänpäivänä? Nimenumerolla toivotat huomattavasti enemmän soittajia tervetulleiksi.

Hoe uw telefonische bereikbaarheid uw omzet verhoogt
Meer kuin puolet kaikista yrityksistä on puhelimitse huonosti tavoitettavissa. Selvitä täältä, miten voit Belfabriekin ilmaisilla toiminnoilla tarkistaa ja parantaa tavoitettavuuttasi.

7 lausetta, jotka soittajat haluavat kuulla asiakaspalvelultasi
Soittajasi haluavat tulla arvostetuiksi. Tarjoaaksesi parasta puhelinpalvelua, käytä näitä hyväksi havaittuja lauseita keskustelujesi aikana.

Zo verdeelt u bellers over meerdere toimipisteitä.
Teillä on useita myymälöitä, toimistoja tai osastoja ja olette tähän asti yhdistäneet soittajat manuaalisesti? Belfabriekissä automatisoitte tämän muutamassa minuutissa.

Kuinka asetan puhelun tallennuksen?
Puhelutallennus on Belfabriekin uusi ominaisuus. Tallenna puhelusi automaattisesti laadunvalvontaa tai varmuuskopiota varten.

Het belang van een welkoms- ja suljetunteksti
Verwelkom uw bellers met een opgenomen bericht en informeer hen over de openingstijden. Bij Belfabriek voegt u deze functie gratis toe aan uw nummer.

3 tapaa, joilla puhelutallennus auttaa markkinointia ja myyntiä
Telefoongesprekkeiden tallentaminen auttaa maksimoimaan myyntisi. Belfabriek selittää, mitä puhelutallennus voi merkitä organisaatiollesi.

Perintätoimet ovat IBAN-maksuja.
Osana yhtenäisen euromaksualueen (SEPA) muutoksia kohtaatte Belfabriekin asiakkaana. Katso täältä, miten tilisiirtonne tai suoraveloituksenne muuttuu.

Valmistautuminen Juhlapyhiin: Kuinka Tehdä Se?
Valmista palvelunumero juhlapäiviin? Käytä ilmaisia ominaisuuksiamme sujuvaan tavoitettavuuteen ja asiakastyytyväisyyteen.









