Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
📘 Hyödyllisiä oivalluksia

Artikkelit

Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

3 tapaa, joilla puhelutallennus parantaa asiakaspalveluasi

3 tapaa, joilla puhelutallennus parantaa asiakaspalveluasi

Jos numeronhaltijana haluat parantaa puhelinpalveluasi, mutta miten aloitat sen? Belfabriek tarjoaa numeronhaltijoille työkalun tähän: Puhelutallennus.

Belfabriek / 19 Mar 2014 / 2 min lukuaika

customer-care
ivr
Palvelunumerot hyödyllisimmät toiminnot

Nimipäivä äitienpäiväksi tai isänpäiväksi

Erikoistarjous äitienpäivänä tai isänpäivänä? Nimenumerolla toivotat huomattavasti enemmän soittajia tervetulleiksi.

Belfabriek / 13 Mar 2014 / 1 min lukuaika

customer-care
nykyaikaiset puhelinkeskukset

Hoe uw telefonische bereikbaarheid uw omzet verhoogt

Meer kuin puolet kaikista yrityksistä on puhelimitse huonosti tavoitettavissa. Selvitä täältä, miten voit Belfabriekin ilmaisilla toiminnoilla tarkistaa ja parantaa tavoitettavuuttasi.

Belfabriek / 11 Mar 2014 / 4 min lukuaika

customer-care
kiinteälinjapuhelin-mobiilissa-2

7 lausetta, jotka soittajat haluavat kuulla asiakaspalvelultasi

Soittajasi haluavat tulla arvostetuiksi. Tarjoaaksesi parasta puhelinpalvelua, käytä näitä hyväksi havaittuja lauseita keskustelujesi aikana.

Belfabriek / 27 Feb 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
zo-jaat-bellers-yli-useiden-toimipisteiden

Zo verdeelt u bellers over meerdere toimipisteitä.

Teillä on useita myymälöitä, toimistoja tai osastoja ja olette tähän asti yhdistäneet soittajat manuaalisesti? Belfabriekissä automatisoitte tämän muutamassa minuutissa.

Belfabriek / 20 Feb 2014 / 3 min lukuaika

ivr
national-numbers
hoe stel ik call recording in

Kuinka asetan puhelun tallennuksen?

Puhelutallennus on Belfabriekin uusi ominaisuus. Tallenna puhelusi automaattisesti laadunvalvontaa tai varmuuskopiota varten.

Belfabriek / 06 Feb 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
ivr
5 syytä, miksi itsenäisten ammatinharjoittajien kannattaa käyttää palvelunumeroa

Het belang van een welkoms- ja suljetunteksti

Verwelkom uw bellers met een opgenomen bericht en informeer hen over de openingstijden. Bij Belfabriek voegt u deze functie gratis toe aan uw nummer.

Belfabriek / 23 Jan 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
3 tapaa, joilla puhelutallennus auttaa markkinointia ja myyntiä

3 tapaa, joilla puhelutallennus auttaa markkinointia ja myyntiä

Telefoongesprekkeiden tallentaminen auttaa maksimoimaan myyntisi. Belfabriek selittää, mitä puhelutallennus voi merkitä organisaatiollesi.

Belfabriek / 20 Dec 2013 / 2 min lukuaika

national-numbers
callcentres
customer-care
callfactory-sovelluksen sankari

Perintätoimet ovat IBAN-maksuja.

Osana yhtenäisen euromaksualueen (SEPA) muutoksia kohtaatte Belfabriekin asiakkaana. Katso täältä, miten tilisiirtonne tai suoraveloituksenne muuttuu.

Belfabriek / 12 Dec 2013 / 1 min lukuaika

national-numbers
HERO-TESTIMONIAALIT-1000

Valmistautuminen Juhlapyhiin: Kuinka Tehdä Se?

Valmista palvelunumero juhlapäiviin? Käytä ilmaisia ominaisuuksiamme sujuvaan tavoitettavuuteen ja asiakastyytyväisyyteen.

Belfabriek / 09 Dec 2013 / 2 min lukuaika

other

Tyytyväiset Callfactory-asiakkaat

sign direct logo
trigion logo
anwb logo
sogeti logo
uwv logo
nationale ombudsman logo
swiss sense logo
dille kamille logo
kroncrv logo
bosch logo