Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
📘 Hyödyllisiä oivalluksia

Artikkelit

Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

tärkeitä trendejä asiakaspalvelussa vuoden 2014 jälkipuoliskolle

Tärkeitä asiakaspalvelutrendejä vuoden 2014 toiselle puoliskolle

Paikallaan pysyminen on taantumista. Koska asiakkaat ovat yhä vaativampia, on tärkeää pysyä mahdollisuuksien mukaan trendien edellä. Tässä ovat tämän hetken trendit.

Belfabriek / 29 Apr 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
zo-kytket-palvelunumerosi-eteenpäin

Näin siirrät palvelunumerosi

Kun rekisteröit palvelunumeron, tallennat virtuaalisen numeron. Tämä tarkoittaa, että soittaja yhdistetään toiseen puhelinnumeroon.

Belfabriek / 22 Apr 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
callcentres
liiketoimintaa-saksassa-saksalaisella-puhelinnumerolla

Liiketoimintapuhelut Saksassa | Saksan puhelinnumerot Saksan markkinoille

Wil je ook diensten of producten in Duitsland verkopen? Lue täältä, kuinka voit voittaa saksalaisten asiakkaiden luottamuksen. Hanki saksalainen numerosi heti!

Belfabriek / 17 Apr 2014 / 2 min lukuaika

international-numbers
uudet-mobiilisovellukset-belfabriek-vip-ja-työntekijä

Uudet mobiilisovellukset: Belfabriek VIP ja Työntekijä

Muuta puhelinnumerosi asetuksia älypuhelimellasi tai tabletillasi. Lataa ilmaiset Belfabriek-sovellukset numeronhaltijoille tai työntekijöille jo tänään.

Belfabriek / 15 Apr 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
customer-care
callcentres
hoe u gesprekken op uw lokale nummer opneemt

Hoe op te nemen puhelut paikallisella puhelinnumerollasi

Puheluiden tallentaminen on mahdollista kaikille. Puheluiden tallennus toimii myös paikallisilla puhelinnumeroilla.

Belfabriek / 10 Apr 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
international-numbers
callcentres
kuinka-siirrän-palvelunumeroni-belfabriekiin

Kuinka siirrän palvelunumeroni Belfabriekiin?

Siirrä palvelunumerosi Belfabriekille: näin teet sen. Me teemme työn ja pysyt tavoitettavissa myös siirtymävaiheen aikana.

Belfabriek / 08 Apr 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
international-numbers
callcentres
näin-pidät-kiireiset-soittajat-tyytyväisinä

Zo houdt u haastige bellers tevreden

Kiire kiire: soittajilla on se liian usein. Belfabriek selittää, kuinka voit palvella heitä nopeasti hyödyntämällä joitakin ainutlaatuisia ominaisuuksia.

Belfabriek / 03 Apr 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
ivr
Hätälinja

Hoe een noodlijn of hulplijn opzetten in 5 eenvoudige stappen

Haluatko tarjota asiakkaille hätänumeron tai hälytyslinjan? Näin perustat hätä- tai tukilinjan 5 yksinkertaisessa vaiheessa.

Belfabriek / 01 Apr 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
puhelinkontakti-on-edelleen-suosituin-kuluttajien-keskuudessa

Puhelinkontakti on yhä suosituin kuluttajien keskuudessa

Tutkimukset osoittavat, että yli puolet kuluttajista suosii puhelinyhteyttä kysymyksissä tai ongelmissa.

Belfabriek / 27 Mar 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
ivr
hoe zet ik mijn digitale antwoordapparaat aan

Kuinka kytken digitaalisen vastaajani päälle?

Activeeri digitaalinen vastaajasi Belfabriekissä ja anna soittajien jättää viesti kiireen tai sulkemisajan jälkeen. Näin se toimii.

Belfabriek / 25 Mar 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
ivr

Tyytyväiset Callfactory-asiakkaat

sign direct logo
trigion logo
anwb logo
sogeti logo
uwv logo
nationale ombudsman logo
swiss sense logo
dille kamille logo
kroncrv logo
bosch logo