Artikkelit
Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

Miksi täydellinen palvelunumero ei voi olla ilman automaattista takaisinsoittoa?
Myös suuremman kiireen aikana voit palvella soittajia optimaalisesti käyttämällä älykkäästi automaattista takaisinsoittotoimintoa.

Miten hyödytte paikallisista numeroista?
Yhä useammat yritykset rekisteröivät ylimääräisiä paikallisia numeroita. Selitämme miksi ja näytämme, miten sinäkin voit hyötyä tästä.

4 etua puhelinjärjestelmästämme yrityksille
Mitkä ovat itse asiassa pilvipuhelinjärjestelmämme tärkeimmät edut? Täältä voit lukea kaikki edut ja mahdollisuudet yrityksellesi. Selkeästi selitetty.

Miten 085-numerot eroavat 0800- ja 0900-numeroista?
Miksi 085-numerot ovat niin suosittuja yksinyrittäjien, verkkokauppojen ja aloittavien yrittäjien keskuudessa? Me selitämme sen.

5 askelta, joilla teet palvelunumerostasi huippuluokan kokemuksen
Opi, kuinka myös organisaatiosi voi tehdä täydellisen ensivaikutelman jokaiselle soittajalle.

Etu nimi-numeroista verkkomarkkinoinnissa
Maak een succes van uw online of social media marketing campagne door gebruik te maken van naamnummers.

Uusi tehtävä: Sähköpostiraporttien tilastotyöntekijä
Miten puhelinasiakaspalvelijanne suoriutuvat? Saat säännöllisesti työntekijätilastojen sähköpostiraportteja ja näet vastauksen heti.

5 syytä, miksi yksityisyrittäjien kannattaa käyttää palvelunumeroa
Palvelunumerot eivät ole vain suurille yrityksille. Myös yksityisyrittäjät hyödyntävät näiden numeroiden tarjoamia mahdollisuuksia.

Kuinka aloitan 0900-numeron?
Kuinka rekisteröit 0900-numeron ja kuinka asetat sen? Belfabriek näyttää, että palvelunumeron rekisteröinti on helppoa.

Liiketoiminta Belgiassa helpompaa belgialaisella palvelunumerolla
Verkoopt u uw diensten of producten ook in België? Lue täältä, miten muut yrittäjät ovat menestyksekkäästi ottaneet askeleen etelänaapuriimme.









