Rekisteröi omat 0800/075- ja paikallisnumerosi suoraan verkossa!
📘 Hyödyllisiä oivalluksia

Artikkelit

Lue uusimmat tarinat, käyttötapaukset ja päivitykset saadaksesi parhaan hyödyn liiketoimintanumerostasi.

miksi-täydellinen-palvelunumero

Miksi täydellinen palvelunumero ei voi olla ilman automaattista takaisinsoittoa?

Myös suuremman kiireen aikana voit palvella soittajia optimaalisesti käyttämällä älykkäästi automaattista takaisinsoittotoimintoa.

Belfabriek / 26 Aug 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
customer-care
ivr
miten-hyödytte-paikallisista-numeroista

Miten hyödytte paikallisista numeroista?

Yhä useammat yritykset rekisteröivät ylimääräisiä paikallisia numeroita. Selitämme miksi ja näytämme, miten sinäkin voit hyötyä tästä.

Belfabriek / 19 Aug 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
4 etua yrityksille tarkoitetusta puhelinjärjestelmästämme

4 etua puhelinjärjestelmästämme yrityksille

Mitkä ovat itse asiassa pilvipuhelinjärjestelmämme tärkeimmät edut? Täältä voit lukea kaikki edut ja mahdollisuudet yrityksellesi. Selkeästi selitetty.

Belfabriek / 17 Jul 2014 / 3 min lukuaika

national-numbers
callfactory-sovelluksen sankari

Miten 085-numerot eroavat 0800- ja 0900-numeroista?

Miksi 085-numerot ovat niin suosittuja yksinyrittäjien, verkkokauppojen ja aloittavien yrittäjien keskuudessa? Me selitämme sen.

Belfabriek / 10 Jul 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
5 askelta, joilla teet palvelunumerostasi huippuluokan 500-kokemuksen

5 askelta, joilla teet palvelunumerostasi huippuluokan kokemuksen

Opi, kuinka myös organisaatiosi voi tehdä täydellisen ensivaikutelman jokaiselle soittajalle.

Belfabriek / 24 Jun 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
etu-nimien-käytöstä-verkkomainonnassa

Etu nimi-numeroista verkkomarkkinoinnissa

Maak een succes van uw online of social media marketing campagne door gebruik te maken van naamnummers.

Belfabriek / 17 Jun 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
uusi-toiminto-työntekijä-tilastot-sähköpostiraportit

Uusi tehtävä: Sähköpostiraporttien tilastotyöntekijä

Miten puhelinasiakaspalvelijanne suoriutuvat? Saat säännöllisesti työntekijätilastojen sähköpostiraportteja ja näet vastauksen heti.

Belfabriek / 05 Jun 2014 / 2 min lukuaika

national-numbers
international-numbers
5 syytä, miksi yksinyrittäjien kannattaa käyttää palvelunumeroa

5 syytä, miksi yksityisyrittäjien kannattaa käyttää palvelunumeroa

Palvelunumerot eivät ole vain suurille yrityksille. Myös yksityisyrittäjät hyödyntävät näiden numeroiden tarjoamia mahdollisuuksia.

Belfabriek / 20 May 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
national-numbers
kuinka-aloitan-0900-numeron

Kuinka aloitan 0900-numeron?

Kuinka rekisteröit 0900-numeron ja kuinka asetat sen? Belfabriek näyttää, että palvelunumeron rekisteröinti on helppoa.

Belfabriek / 13 May 2014 / 3 min lukuaika

customer-care
national-numbers
zakendoen Belgiassa helpompaa belgialaisella palvelunumerolla

Liiketoiminta Belgiassa helpompaa belgialaisella palvelunumerolla

Verkoopt u uw diensten of producten ook in België? Lue täältä, miten muut yrittäjät ovat menestyksekkäästi ottaneet askeleen etelänaapuriimme.

Belfabriek / 08 May 2014 / 4 min lukuaika

customer-care

Tyytyväiset Callfactory-asiakkaat

sign direct logo
trigion logo
anwb logo
sogeti logo
uwv logo
nationale ombudsman logo
swiss sense logo
dille kamille logo
kroncrv logo
bosch logo