Miltä moderni puhelinkeskus näyttää?

Puhelinkeskukset, joissa sadat työntekijät työskentelevät toimistossa, ovat vähitellen menneisyyttä. Tarve joustavuudelle kasvaa jatkuvasti. Työntekijät haluavat työskennellä useammin kotoa käsin, organisaatiot haluavat skaalautua helpommin ja ammattimaisen puhelinpalvelun kysyntä kasvaa. Onneksi puhelinkeskukset modernisoituvat vastaamaan näitä uusia vaatimuksia. Verkkoliiketoiminnan puhelinpalveluilla on mahdollisuus ammattimaistaa palvelua edelleen ja tehdä organisaatiosta tulevaisuuden kestävä.

Mikä on cloud based puhelinkeskus?

Liiketoiminnan puhelinpalveluilla VoIP:n kautta ei enää olla riippuvaisia monimutkaisesta laitteistosta ja fyysisistä palvelimista. Verkkoliiketoiminnan puhelinpalvelu toimii täysin Cloudissa. Voit järjestää tämän kolmella tavalla:

1. Puheluiden siirto mobiililaitteisiin

Ensimmäinen mahdollisuus on siirtää kaikki saapuvat puhelut mobiililaitteeseen. Näin työntekijöitä voidaan tavoittaa omasta laitteestaan.

2. Puheluiden siirto softphone-laitteeseen

Termi softphone on yhdistelmä sanoista ‘software’ ja ‘phone’. Softphone on siis ohjelmisto, jonka asennat tietokoneellesi, tabletille tai älypuhelimeen. Sen avulla voit soittaa, kuten olet tottunut pöytäpuhelimella. Softphone tarjoaa enemmän mahdollisuuksia, kuten helpon puheluiden yhdistämisen, osoitekirjan hallinnan sekä tilastojen ja palvelutasojen tarkastelun.

3. Hardphone-laitteet

Lopuksi voit myös valita fyysisen puhelimen yhdistämisen cloud based puhelinkeskukseen. Esimerkiksi käyttäjäystävällinen Yealink-laite, jos tilaat sen ennen klo 22:00, voit olla toiminnassa jo seuraavana työpäivänä (plug-and-play).

Could based puhelinkeskuksen avulla et enää tarvitse fyysistä toimistotilaa, jossa työntekijät tekevät työnsä. On myös mahdollista yhdistää yllä olevat vaihtoehdot! Kätevää, jos osa työntekijöistä työskentelee toimistossa ja osa kotona. Verkkopuhelinkeskuksen avulla työntekijät voidaan ottaa käyttöön mistä tahansa, kunhan heillä on pääsy (mobiili)laitteeseen ja hyvä internetyhteys. Lisäksi on mahdollista saada etänä reaaliaikaista tietoa palvelutasoista, työntekijöiden saatavuudesta ja ohjata niitä suoraan.

Kuinka modernit puhelinkeskukset tukevat etätyöskentelyä?

Nyt kun työskentelemme yhä enemmän kotoa tai jopa etänä, kasvaa kysyntä moderneille liiketoiminnan puhelinpalvelu ratkaisuille. Cloud based puhelinkeskukset on täysin suunniteltu tukemaan etätyöskentelyä. Cloud based liiketoiminnan puhelinpalveluilla voit:

Helppo ja automaattinen puheluiden siirto

Ennalta asetettujen reititysten ja valintavalikoiden avulla asiakkaat pääsevät suoraan oikean osaston saatavilla olevalle työntekijälle.

Helppo skaalautuvuus

Koska työntekijöillä on vain mobiililaite ja hyvä internetyhteys, on paljon helpompaa skaalautua tarvittaessa. Kun organisaatiosi kasvaa, puhelinkeskuksesi kasvaa helposti mukana.

Ennakkosoittoäänen asettaminen

Verkkoliiketoiminnan puhelinpalveluilla voidaan asettaa erilaisia soittoääniä eri saapuville puheluille. Näin työntekijät voivat helposti erottaa, kuka soittaa, ja vastata puhelimeen sopivalla tavalla.

Osoitekirjan helppo päivittäminen

Helppo tallentaa sisäisiä ja ulkoisia osoitteita, jotka ovat suoraan kaikkien saatavilla. Koska osoitekirja on tallennettu verkkoon, se synkronoituu heti ja jokaisella työntekijällä on käytössään ajan tasalla oleva osoitekirja.

Saatavuusaikataulun asettaminen

Älykkään järjestelmän ansiosta työntekijät voivat ilmoittaa, milloin he ovat käytettävissä ja milloin eivät, esimerkiksi taukojen aikana. Saapuvat puhelut käsitellään tehokkaasti ja siirretään saatavilla oleville työntekijöille.

Tilastojen tarkastelu ja analyysien tekeminen

Koska kaikki rekisteröidään verkossa, voit helposti tarkastella tilastoja siitä, mitkä ovat huippuhetket, kuinka kauan soittajat odottavat keskimäärin ja kuinka kauan puhelut kestävät. Tärkeimmät tiedot saat kätevässä hallintapaneelissa.

Mitä numeroita on saatavilla liiketoiminnan puhelinpalveluille?

Verkkoliiketoiminnan puhelinpalveluille on saatavilla erilaisia laajennuksia. Riippuen toiveistasi sinulla on erilaisia mahdollisuuksia:

0800-numero:

0800-numero on asiakkaille ilmainen. Tämä on hyvä valinta, jos haluat tarjota soittajillesi ilmaisen palvelun ja viestiä asiakasystävällisyyttä.

085-numero:

085-laajennus on kansallinen numero eikä sidottu yhteen alueeseen. Asiakkaat soittavat paikalliseen hintaan.

0900-numero:

0900-numerolla voit tuottaa tuloja puhelinpalvelustasi tai ainakin tehdä siitä kustannustehokkaan. Voit asettaa oman puheluhintasi tietyn rajan sisällä.

Paikallinen puhelinnumero:

Voit myös valita yhden tai useamman paikallisen laajennuksen asettamisen. Tämä on erityisen hyödyllistä, jos yrityksesi keskittyy tiettyyn alueeseen.

Kansainvälinen numero:

Jos haluat olla tavoitettavissa myös ulkomaisille asiakkaille, voit asettaa kansainvälisen laajennuksen. Näin voit olla tavoitettavissa ulkomaisille asiakkaille ilman, että sinulla on toimisto kyseisessä maassa.

Miksi ostaa Belfabriek-puhelinkeskus?

Cloud based puhelinkeskus on räätälöity ratkaisu, joka mukautuu täysin yrityksesi tarpeisiin. Belfabriekin all-in-one-puhelinjärjestelmällä saat jokaiselle työntekijälle pöytäpuhelimen, softphone:n, verkkokäyttöliittymän ja mobiilisovelluksen, joka sopii iPhoneille ja Android-laitteille. Ja jos suosit fyysisiä laitteita, voit käyttää plug-and-play-vaihtoehtoa, jos tilaat ennen klo 22:00, laite on seuraavana työpäivänä asennettu ja toimitettu sekä toiminnassa. (Pienille) itsenäisille ammatinharjoittajille ja organisaatioille, jotka ovat kärsineet Covid-19:n aiheuttamista liikevaihdon menetyksistä, Belfabriek lähettää ensimmäisen Yealink T-43U -laitteen ilmaiseksi. Lisäksi Belfabriek tarjoaa kaikille 5 vuoden takuun Yealink-laitteille, jotka ovat helposti asennettavissa ja joilla on pääsy keskitettyyn osoitekirjaan, joka synkronoituu automaattisesti kaikkien liitettyjen laitteiden ja sovellusten kanssa.

Tee organisaatiostasi joustava ja tulevaisuuden kestävä

VoIP-puhelinkeskuksen ostaminen on välttämätöntä, jos haluat pysyä ajan tasalla, skaalautua joustavasti ylös tai alas ja ammattimaistaa ja optimoida palveluasi edelleen. Virtuaalinen puhelinkeskus on räätälöity ratkaisu palvella asiakkaitasi mahdollisimman tehokkaasti tinkimättä asiakasystävällisyydestä ja palvelusta.