Keskustelutallennuksen avulla voit tallentaa asiakkaidesi ja työntekijöidesi väliset puhelut. Selitimme aiemmassa artikkelissa jo, mitä monia etuja tämä tuo mukanaan.

Tämän ominaisuuden erityisyys on, että voit kuunnella kaikki tallenteet verkossa ilman, että sinun tarvitsee ladata kaikkia (tai yksittäisiä) tiedostoja. Tämä tekee Belfabriekista ainutlaatuisen verrattuna muihin palveluntarjoajiin.

Kokeile ominaisuutta ilmaiseksi

Belfabriekin asiakkaana voit käyttää “puhelun tallennus” -ominaisuutta mukavasti. Näin voit selvittää, sopiiko tämä palvelu organisaatiollesi. Jos tämä toiminnallisuus ei (vielä) ole kiinnostava puhelinosastollesi, voit myös helposti poistaa sen käytöstä.

Etkö ole vielä Belfabriekin asiakas? Ota meihin yhteyttä, ja me varmistamme, että voit käyttää tätä toiminnallisuutta mahdollisimman pian! Haluatko aloittaa heti? Pyydä demonumero ja kokeile kaikkia ominaisuuksiamme heti!

Kuinka aktivoida puhelutallennus

Belfabriekilla saat pääsyn paitsi puhelutallennukseen, myös laajaan valikoimaan lisäominaisuuksia. Henkilökohtaisen hallintapaneelisi kautta voit aktivoida tai poistaa ne käytöstä. Puhelutallennus on oletuksena pois päältä.

Jos haluat aktivoida tämän ominaisuuden, noudata alla olevia ohjeita:

  • Pyyntösi käsitellään sitten yhden työntekijämme toimesta.
  • Uudet tallenteet näkyvät automaattisesti henkilökohtaisessa hallintapaneelissasi.
  • Kuinka kauan keskusteluja säilytetään, riippuu asettamastasi säilytysajasta.

Belfabriek tallentaa äänitiedostot turvallisesti pilveen, ja hallintapaneelisi kautta sinulla on suora pääsy kaikkiin tallenteisiin selkeässä sovelluksessa. Keskustelutallennuksen toiminnallisuus on niin monipuolinen, että lähes jokainen organisaatio voi keksiä sille hyödyllisen sovelluksen.

Saat tallennetut keskustelut myös äänitiedostona sähköpostiisi. Näin puhelinjärjestelmäsi toimii täydellisenä puhelutallentimena.

Kun tallennus alkaa, soittajat kuulevat ilmoituksen.

Sovellukset

  • Call center -tiiminvetäjät käyttävät keskustelutallenteita edistymiskeskusteluissa konkreettisten parannuskohtien käsittelemiseksi.
  • Työntekijät voivat keskustelun jälkeen rauhassa tehdä keskusteluraportin kuuntelemalla tallennetta tarvittaessa uudelleen.
  • Puheluiden tallentamista käytetään myös usein todisteena tapahtumista tai menettelyjen noudattamisen tarkistamiseen.