Puhelutallennus: Belfabriekin Ilmainen Ominaisuus Kaikille

Keskustelutallennuksen avulla voit tallentaa asiakkaidesi ja työntekijöidesi väliset puhelut. Selitimme aiemmassa artikkelissa jo, mitä monia etuja tämä tuo mukanaan.
Tämän ominaisuuden erityisyys on, että voit kuunnella kaikki tallenteet verkossa ilman, että sinun tarvitsee ladata kaikkia (tai yksittäisiä) tiedostoja. Tämä tekee Belfabriekista ainutlaatuisen verrattuna muihin palveluntarjoajiin.
Kokeile ominaisuutta ilmaiseksi
Belfabriekin asiakkaana voit käyttää “puhelun tallennus” -ominaisuutta mukavasti. Näin voit selvittää, sopiiko tämä palvelu organisaatiollesi. Jos tämä toiminnallisuus ei (vielä) ole kiinnostava puhelinosastollesi, voit myös helposti poistaa sen käytöstä.
Etkö ole vielä Belfabriekin asiakas? Ota meihin yhteyttä, ja me varmistamme, että voit käyttää tätä toiminnallisuutta mahdollisimman pian! Haluatko aloittaa heti? Pyydä demonumero ja kokeile kaikkia ominaisuuksiamme heti!
Kuinka aktivoida puhelutallennus
Belfabriekilla saat pääsyn paitsi puhelutallennukseen, myös laajaan valikoimaan lisäominaisuuksia. Henkilökohtaisen hallintapaneelisi kautta voit aktivoida tai poistaa ne käytöstä. Puhelutallennus on oletuksena pois päältä.
Jos haluat aktivoida tämän ominaisuuden, noudata alla olevia ohjeita:
- Pyyntösi käsitellään sitten yhden työntekijämme toimesta.
- Uudet tallenteet näkyvät automaattisesti henkilökohtaisessa hallintapaneelissasi.
- Kuinka kauan keskusteluja säilytetään, riippuu asettamastasi säilytysajasta.
Belfabriek tallentaa äänitiedostot turvallisesti pilveen, ja hallintapaneelisi kautta sinulla on suora pääsy kaikkiin tallenteisiin selkeässä sovelluksessa. Keskustelutallennuksen toiminnallisuus on niin monipuolinen, että lähes jokainen organisaatio voi keksiä sille hyödyllisen sovelluksen.
Saat tallennetut keskustelut myös äänitiedostona sähköpostiisi. Näin puhelinjärjestelmäsi toimii täydellisenä puhelutallentimena.
Kun tallennus alkaa, soittajat kuulevat ilmoituksen.
Sovellukset
- Call center -tiiminvetäjät käyttävät keskustelutallenteita edistymiskeskusteluissa konkreettisten parannuskohtien käsittelemiseksi.
- Työntekijät voivat keskustelun jälkeen rauhassa tehdä keskusteluraportin kuuntelemalla tallennetta tarvittaessa uudelleen.
- Puheluiden tallentamista käytetään myös usein todisteena tapahtumista tai menettelyjen noudattamisen tarkistamiseen.
Frequently asked questions
A quick way to explore how everything works and what to expect.
Kyllä, jos puhelu on nauhoitettu ja tallennettu. Ei ole (tietenkään) mahdollista nauhoittaa keskustelua jälkikäteen.
Dat hangt af van de bewaartermijn die je hebt ingesteld: 1 dag, 1 week of 1 maand.
Hanki uusi puhelinnumero Belfabriekilta tai siirrä nykyinen numerosi meille, niin aktivoimme puhelutallennuksen puolestasi. Voit myös siirtää osan nykyisen palveluntarjoajasi puheluista meille siirron avulla, ja tallennamme vain ne puhelut.
Henkilötietolain mukaan se ei ole tarpeen, kunhan osallistut keskusteluun ja teet ennakkoilmoituksen, kuten “Tämä keskustelu nauhoitetaan koulutustarkoituksiin”.
Jos tätä toimintoa ei ole vielä otettu käyttöön, voit ottaa sen itse käyttöön sovelluksessasi, samoin kuin määrittää, kuinka kauan haluat säilyttää keskustelut.
Kyllä, tallennamme sekä soittajan että vastaanottajan ja yhdistämme ne yhdeksi äänitiedostoksi. Kuuntelet siis molempia osapuolia.
Ei, on tallennustilaa riittävästi pitkän keskustelun tallentamiseen tai podcastin tekemiseen, esimerkiksi jos haluat tallentaa keskustelun puhelinnumeroon. Varmista vain, että saat etukäteen luvan, jotta voit jakaa keskustelun podcastina verkossa yksityisyyden vuoksi.
Ei. Sinun ei tarvitse käyttää muita sovelluksia tai pitää mikrofonia puhelimen lähellä, kun tallennat keskustelua.