Online-vastaus kysymyksiisi

Belfabriekin asiakkaat saavat pääsyn lukuisiin toimintoihin. Huolimatta suuresta käyttäjäystävällisyydestä ja mahdollisuudesta pitkälle menevään personointiin, voi olla, että sinulla on vielä kysymyksiä palvelunumerostasi tai online-hallintapaneelistasi - Service Panelista. Näihin kysymyksiin löydät nyt nopeasti ja helposti vastauksen Belfabriek-foorumilta.
Vastauksia kaikissa kategorioissa
Belfabriek-foorumi on lähtöisin tukiosastoltamme. Tieto, jota työntekijämme hallitsevat, on nyt myös asiakkaidemme saatavilla. Tässä on vain muutamia kysymyksiä, jotka askarruttavat asiakkaitamme ja joihin tämä tietopankki vastaa:
Kuinka voin ladata tervetuloviestin palvelunumerooni? Voinko lisätä etätyöntekijöitä puheluryhmääni? Kuinka muutan 0900-numeroni hintaa? Voinko jakaa puheluliikenteen yhteen numeroon haarakonttoreissani? Usein kysytyt kysymykset on siististi jaettu kategorioihin. Näin löydät nopeasti sopivan vastauksen ilman, että sinun tarvitsee soittaa Belfabriekille. Huomaa kuitenkin: työntekijämme ovat edelleen tavoitettavissa puhelimitse, ilmaiseksi numerossa 0800-BELFABRIEK. Foorumin avulla asiakkailla on yksinkertaisesti ylimääräinen vaihtoehto nopeaan apuun.
Kysymyksesi auttaa muita käyttäjiä
Löytääksesi nopeasti vastauksen kysymykseesi, kirjoita kysymyksesi tai muutama avainsana hakupalkkiin. Jos kysymystäsi ei vielä ole tietokannassa, voit lisätä sen kahdella tavalla: online-lomakkeen kautta tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen klantenservice@belfabriek.nl. Päivän kuluessa kysymyksesi ja tukiosastomme vastaus ovat tietopankissa. Me autamme sinua, ja sinä autat muita käyttäjiä. Näin hyöty on molemminpuolinen.
Kokeile heti
Oletko utelias Belfabriek-foorumista? Seuraa tätä linkkiä tutustuaksesi siihen. Voit myös päästä foorumille punaisen Tuki-välilehden kautta, joka sijaitsee näytön vasemmalla puolella jokaisella sivullamme, sekä alatunnisteen Tuki-linkin kautta.
Jos haluat itse vastata kysymyksiin tai kommentteihin, sinun tulee rekisteröityä kerran. Sosiaalisen median tilin (Google, Facebook, Twitter) ansiosta tämä on nopeasti hoidettu. Nähdään!