VoIP-puheluiden edut verrattuna analogiseen puhelinlinjaan on jo käsitelty laajasti. Tämän modernin teknologian nousua ei voi enää pysäyttää. Yhä useammat yritykset päättävät purkaa fyysisen puhelinkeskuksensa ja siirtyä virtuaaliseen puhelinkeskukseen pilvessä. Mutta mihin tällaisen pilvipuhelinkeskuksen menestys oikeastaan perustuu?

Edut listattuna

Yritysten ja heidän asiakkaidensa vaatimukset kiristyvät jatkuvasti. Vain paras on tarpeeksi hyvää ja kaikki haluavat olla mahdollisimman tavoitettavissa. Siksi onkin looginen askel, että yrityspuhelut kehittyvät mukana. Yritykset pitävät loogisena valintana, että monet sovellukset toimivat nykyään jo pilvessä, kuten ajanhallinta, kirjanpito, videoneuvottelut tai toimistosovellukset. Mutta kun kyse on puhelinkeskuksesta, tämä mahdollisuus jää usein huomiotta. Epäoikeutetusti, kuten käy ilmi.

Edullisempi kuin fyysinen keskus

Fyysinen puhelinkeskus yrityksessäsi voi edustaa merkittävää kustannuserää. Ei vain tarvittavien materiaalien osalta, vaan myös henkilöstön, jota tarvitaan tämän palvelun ylläpitoon ja asennukseen.

Valitsemalla pilvessä olevan isännöidyn puhelinkeskuksen saat monia etuja. Maksat vain siitä, mitä tarvitset, etkä koskaan kohtaa odottamattomia kustannuksia. Fyysistä asennusta yrityksessäsi ei tarvita, sillä missä tahansa, missä sinulla on internetyhteys, voit käyttää VoIP-puhelintasi, kannettavaasi, älypuhelintasi, pöytäkonettasi tai tablettiasi. Kalliiden laitteiden tai huoltosopimusten aika on ohi, kun valitset pilvikeskuksen.

Joustavampi kuin fyysinen keskus

VoIP-puhelinkeskuksen avulla olet aina tavoitettavissa missä, milloin ja miten haluat. Voit helposti soittaa kotoa kannettavalla tietokoneellasi tai vastata puheluun matkalla autossa. Missä tahansa, missä sinulla on internetyhteys, olet tavoitettavissa. Työntekijöidesi sijainnilla ei ole enää merkitystä, sillä hekin voivat tarjota palveluitaan lähes mistä tahansa. Jos sinulla on useita toimipisteitä, ne kaikki yhdistyvät samaan isännöityyn keskukseen ja ovat aina asiakkaidesi tavoitettavissa yhdellä keskitetyllä numerolla.

Mukautettu tarpeisiisi

Yritys ei ole staattinen asia, ja kun liiketoimintasi menestyy, voit päättää laajentaa, palkata uusia työntekijöitä tai esimerkiksi ulkoistaa puhelinkeskuksen. Pilvipuhelut kasvavat mukanasi ja mahdollistavat uusien käyttäjien lisäämisen tai poistamisen milloin tahansa.

Mukautettu asiakkaidesi tarpeisiin

Saatat kohdata äkillisen piikin puheluiden tai tilausten määrässä tai kohdata odottamattomia ongelmia, jotka vaikuttavat moniin asiakkaisiisi. Mutta sen ei tietenkään tarvitse aina olla negatiivisessa kontekstissa. Voit esimerkiksi haluta mainostaa tuotetta tai tarjota lisäpalvelua asiakkaille. Silloinkin isännöity puhelinkeskus on ihanteellinen valinta. Voit nimittäin hallita jonojasi verkossa, muuttaa digitaalisen vastaajasi viestejä, laajentaa valikkovalintoja tai jopa muokata soitto-ryhmiä.

Mittaaminen on tietämistä

Jotta voit tehdä oikeita päätöksiä oikeaan aikaan, on itsestään selvää, että viestinnän seuranta ja rekisteröinti on välttämätöntä. Isännöity puhelinpaketti tarjoaa sinulle monia mahdollisuuksia tarkastella laajaa raportointia asiakaskontakteistasi. Näin pidät aina sormen pulssilla ja voit tarvittaessa tehdä korjauksia ajoissa.

Ja tietysti se ei ole kaikki, sillä isännöidyn puhelimen avulla sinun ei tarvitse huolehtia puhelutietojesi turvallisuudesta, palveluntarjoajasi varmistaa, että olet optimaalisesti suojattu. Pilvisovelluksen ansiosta olet aina varma viimeisimmistä päivityksistä ja uusimmista puhelintekniikan innovaatioista.