Muokkaa soittojen tilastoja mieleiseksesi

Meten on tietämistä. Siksi menestyvät organisaatiot tutkivat ja vertailevat jatkuvasti. Jokaisella liiketoiminnan osa-alueella on mahdollista saavuttaa voittoa. Muuttamalla pieniä tai suuria asioita ja mittaamalla vaikutusta, he varmistavat, että he toimivat mahdollisimman sujuvasti.
Organisaatiot, joilla on palvelunumero, hyötyvät suuresti laajoista tilastoista. Jos olet 0900-numeron omistaja, ajankohtaiset luvut ovat korvaamattomia. Koska voit itse valita 0900-numeron hinnan, haluat - erityisesti alussa - nähdä, millä hinnalla saavutat halutun tuloksen; onko tavoitteenasi maksimaalinen määrä soittajia tai maksimaaliset tulot palvelunumerostasi.
Tilastoista näet myös heti, mikä on mainoskampanjan tulos. Saatko enemmän soittajia? Tuotatko enemmän liidejä? Pitäisikö sinun seuraavalla kerralla asettaa enemmän työntekijöitä hoitamaan puheluita? Tilastotietojen hallintapaneeli on arvokas työkalu markkinoijille ja johtajille.
Määritä itse ajanjakso
Belfabriek on äskettäin suunnitellut henkilökohtaisen hallintapaneelisi kokonaan uudelleen. Tavoitteemme? Tehdä sinulle entistä helpommaksi nähdä palvelunumerosi tulokset. Näin et ole sidottu vakiokauteen tilastojesi tarkastelussa, vaan voit itse valita, miltä ajanjaksolta haluat tarkastella tuloksia.
Olitpa sitten käyttämässä Ajanjaksoanalyysiä, Puheluanalyysiä tai yksityiskohtaista erittelyä, voit jokaisessa näistä näytöistä valita halutun yhteenvedon aloitus- ja päättymispäivämäärän. Klikkaa Käytä, ja näet tilastosi heti.
Miksi haluaisin tehdä tämän?
Tilastot ovat jo hyödyllisiä niille, jotka haluavat kuukausittaisen yhteenvedon puhelutiedoista. Mutta moniin muihin sovelluksiin mahdollisuus muuttaa dataa on suuri apu. Valitse esimerkiksi tarkalleen se ajanjakso, jolloin toteutit markkinointikampanjan nähdäksesi sen tuloksen. Tai tarkastele tietoja useiden vuosien ajalta löytääksesi kausitrendejä. On myös mahdollista tarkastella tiettyä päivää - esimerkiksi tänään - jotta voit reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Tilastojen lataaminen
Myös silloin, kun tarvitset laajempia tilastoja tai haluat tehdä oman analyysisi puhelutilastotiedoista, voit nyt määrittää tarkasti analyysisi ajanjakson. Yhdellä napin painalluksella voit viedä tilastot halutulta ajanjaksolta. Voit ladata ne Excel-tiedostona tai XML-tiedostona. Voit sitten suodattaa ja järjestää erittelyä monin tavoin: päivämäärän, ajan, puhelun keston ja/tai sijainnin mukaan tai tehdä niistä kehittyneitä laskelmia.
Lataa tilastosi klikkaamalla Minun Belfabriekissä Tilastot ja sitten Erittely. Muistathan valita ensin ajanjakson lukuja varten? Katso yllä olevat ohjeet.
Eikö sinulla ole vielä laajoja tilastoja palvelunumerollesi?
Kuten näet, Belfabriekin asiakkailla on aina ja kaikkialla pääsy erittäin laajoihin puhelutilastoihin. Näin he voivat optimoida palvelunumeronsa käyttöä entisestään ja pyrkiä parhaaseen mahdolliseen tulokseen.
Eikö sinulla ole vielä palvelunumeroa Belfabriekissä? Hyödynnä vierailusi tällä sivustolla ja katso heti, mitkä 0800- tai 0900-numerot ovat vielä saatavilla. Myös 085- ja 088-yritysnumerot ovat meidän looginen kumppanimme.