Mitä on pilvipuhelinpalvelu ja mitkä ovat sen edut?

Mitä on pilvipuhelinpalvelu?
Pilvipuhelinpalvelu on termi, joka esiintyy yhä useammin puhelinpalveluntarjoajien verkkosivuilla. Tämä ei ole yllättävää, sillä pilvipuhelinpalvelu on ratkaisu, joka on kasvattanut suosiotaan viime vuosina. Perinteisten puhelinlinjojen päivät ovat takanapäin ja pilvipuhelinpalvelu on uusi tapa soittaa. Mutta mitä pilvipuhelinpalvelu oikeastaan on? Ja miksi sen suosio kasvaa niin nopeasti?
Miten pilvipuhelinpalvelu toimii?
Kun valitset pilvipuhelinpalveluratkaisun, valitset digitaalisen soittamisen internetyhteyden kautta. Tämä tarkoittaa, että puhelut eivät enää kulje erillisen puhelinlinjan kautta, vaan internetin kautta. Puhelinyhteys muodostetaan datapaketeiksi, jotka lähetetään internetyhteyden kautta henkilöiden välillä ja pilven kautta edestakaisin. Tämä johtaa internetin kautta käytävään puheluun erittäin korkealaatuisella äänellä, ilman vanhanaikaisen puhelinkaapelin käyttöä.
Miksi pilvipuhelinpalvelu on niin suosittu?
Pilvipuhelinpalvelu eli isännöity VoIP on suosittu syystä. Kalliit asennus- ja ylläpitokustannukset paikalliselle ratkaisulle säästyvät. Ja pilvipuhelinpalvelussa kaikki huolet on oikeastaan ulkoistettu palveluntarjoajalle. Maksat siitä kiinteän kuukausimaksun tilauksen muodossa. Koska palveluntarjoaja voi pilviratkaisun kautta palvella monia asiakkaita, tilauskustannukset voivat pysyä alhaisina.
Pilvipuhelinpalvelu täysin huolettomasti Belfabriekin kautta
Kun valitset Belfabriekin pilvipuhelinpalvelun, valitset huolettoman tavoitettavuuden. Kiinteällä alhaisella kuukausimaksulla saat myös suuren määrän toimintoja, kuten valikon, tervetuloviestin ja paljon muuta, jotta voit hyödyntää pilvipuhelinpalvelutilauksesi maksimaalisesti!
Frequently asked questions
A quick way to explore how everything works and what to expect.
Pilvipuhelin ja isännöity puhelinpalvelu ovat termejä, joita käytetään keskenään vaihdellen täysin hallinnoidulle puhelinpalvelulle. Isännöity VoIP on toinen termi pilvipuhelimelle.
Kyllä vain. On olemassa erilaisia ratkaisuja ja kiinteän ja mobiilin integraatio on mahdollinen. Kiinteä puhelinliikenne ja mobiilipuhelinliikenne muodostavat yhdessä pilvipuhelinliikenteen.
Useimmat pilvipuhelun muodot toimivat online-puhelinvaihteella, jossa laitteet kirjautuvat Internet-yhteyden kautta tähän puhelinvaihteeseen. Tässä kaikki sijaitsee siis Internet-pilvessä. Jos haluat, voit myös sijoittaa puhelinvaihteen toimistoon ja yhdistää sen SIP-trunkilla puhelualustaan.
Voice over IP tarkoittaa puhetta datan kautta. Se on tekniikka, joka mahdollistaa puhelut datayhteyksien (Internet) kautta.
Pilvipuhelinjärjestelmä toimii edelleen kiinteillä laitteilla. Nämä ovat digitaalisia VoIP-laitteita. Laitteita, jotka yhdistyvät datayhteyden kautta online-puhelinvaihteeseen. Se toimii kuitenkin myös mobiililaitteilla. Olet siis paljon joustavampi.
Etätyöntekijöiden puhelimiin voidaan helposti lisätä soitonsiirto, jotta he voivat vastata puheluihin. Erityisen verkkosivun kautta voit helposti asettaa näiden etätyöntekijöiden tavoitettavuuden. Näin olet optimaalisesti tavoitettavissa.
Olet tavoitettavissa kaikkialla, koska et ole enää riippuvainen sijainnistasi, jossa kiinteä puhelinkeskus sijaitsee. Tavoitettavuutesi on huomattavasti parempi, koska ohjaamme puhelut sille henkilölle, jonka haluat sillä hetkellä tavoittaa.
Ratkaisumme toimii myös ilman internetyhteyttä, sillä sinun ei tarvitse välttämättä ladata sovellusta vastaanottaaksesi puheluita. Tarjoamme yrityspilvipuheluratkaisun yrittäjille, jotka haluavat käyttää luotettavaa VoIP-puhelinpalvelua.
Voimme siirtää nykyiset puhelinnumerot puhelualustallemme, jotta yrityksesi saavutettavuus säilyy nykyisillä numeroilla. Siirto tapahtuu päivällä ilman käyttökatkoa ja on laillisesti järjestetty palveluntarjoajien kesken.
Erityisellä verkkosivullamme voit aina määrittää, kuka saa saapuvat puhelut yhdistettyinä milloin tahansa. Näin rakennat oman virtuaalisen puhelinkeskuksesi pilven kautta. Tämä toimii matkapuhelimen ja lankapuhelimen kautta.
Meillä on saatavilla useita käteviä integraatioita tunnetuimpien CRM-työkalujen kanssa. Näin voit tehdä omista viestintävirroistasi vieläkin selkeämpiä kirjaamalla saapuvat puhelut CRM-pakettiisi. Näin pysyt aina täysin ajan tasalla.
Puhelinvaihteessasi ovat yleisimmin käytetyt toiminnot, kuten valikkovalinta, jonotus, puheluiden nauhoittaminen ja joustava uudelleenohjaus vakiona saatavilla. Me asetamme nämä sinulle.
Me reititämme puhelut oman yhteytemme kautta matkapuhelin- ja puhelinverkkoon. Sinun ei siis tarvitse asentaa sovellusta puheluiden vastaanottamiseksi. Tämä parantaa puheluiden laatua.
Puhelinoperaattori, jonka kanssa teet sopimuksen, omistaa puhelinkeskuksen, joka on käytettävissä Internetin kautta. Heti kun teet sopimuksen operaattorin kanssa, se luo sinulle kirjautumistiedot ja voit rekisteröidä laitteesi tähän pilvipalvelun puhelinkeskukseen. On tärkeää tietää, että olemme ohjelmoineet oman telekommunikaatioalustamme emmekä ole muiden ratkaisujen jälleenmyyjä. Näin voit olla varma, että voimme auttaa sinua parhaiten ja toimia nopeasti.
Soittaminen ei ole (tietenkään) ilmaista. Puhelinoperaattorit veloittavat edelleen keskinäisiä yhdistämismaksuja puheluiden vaihtamisesta keskenään. Siinä mielessä mikään ei ole muuttunut. On kuitenkin olemassa liittymiä, joissa on rajattomasti puheluita. On myös palveluntarjoajia, joiden kanssa sinun on ensin asennettava sovellus vastaanottaaksesi puheluita. Nämä palveluntarjoajat eivät maksa yhdistämismaksuja, mutta niiden laatu on myös huomattavasti heikompi, koska puhelut usein katoavat internetin kautta tai koska sovellus ei ole aktiivinen puhelimessa.