Mutta se ei tarkoita, että palvelunumeron rekisteröinnin jälkeen saisit automaattisesti enemmän soittajia. Sinun täytyy tehdä jotain sen eteen. Aiemmassa artikkelissa annoimme sinulle muutamia vinkkejä palvelunumeroiden mainostamiseen potentiaalisille ja nykyisille asiakkaille. Tässä artikkelissa pidämme sen mahdollisimman käytännöllisenä selkeän tarkistuslistan avulla.

Missä alla olevista mainosmateriaaleista palvelunumerosi esiintyy?

Käyntikortit

Puhelinnumeron yliviivaaminen kynällä käyntikortissasi ja palvelunumeron lisääminen ei näytä kovin ammattimaiselta. Kun otat käyttöön 0800- tai 0900-numeron, siihen kuuluvat myös uudet käyntikortit. Ei vain sinulle, vaan kaikille yrityksesi työntekijöille.

Mainostaulut

Asiakkaiden on vaikea ohittaa mainostaulua, mutta onko palvelunumerosi myös riittävän suurena esillä? Pyydä tarvittaessa mainostoimistoasi tekemään muutoksia.

Esitteet ja brosyyrit

Kun on taas aika uusille esitteille tai brosyyreille, varmista, että uusi puhelinnumerosi on hyvin näkyvillä. Se, että palvelunumero jää helpommin mieleen, voi tuoda enemmän puheluita kuin esitekampanja normaalisti tuottaisi.

Keltainen Pörssi

Keltainen Pörssi ilmestyy vain kerran vuodessa. Olisi siis harmi, jos myöhästyisit määräajasta ja olisit jälleen paikallisella numerollasi tässä yrityshakemistossa. Ilmoita palvelunumerosi ajoissa seuraavaa vuosikertaa varten.

Lahjakortit ja asiakaskortit

Asiakaskortilla sitoutat asiakkaat organisaatioosi ja lahjakorteilla luot hyvää tahtoa niiden saajille. Onko uusi puhelinnumerosi jo näissä?

Tarjoukset ja laskut

On helppo jättää huomiotta hintatarjoukset ja laskut. Usein niiden muuttaminen on pieni vaiva, varsinkin kun kyseessä ovat näiden asiakirjojen digitaaliset versiot.

Ajoneuvotarrat

Olitpa liikkeellä tai pysäköitynä, ajoneuvosi antaa sinulle mahdollisuuden yhdistää yrityksesi nimi palvelunumeroosi. Hyödynnä sitä heti, kun uusi numerosi on tiedossa.

Kyltit

Huomion kiinnittäminen jalankulkijoihin, pyöräilijöihin ja autoilijoihin onnistuu kylteillä. Vaikka nämä potentiaaliset asiakkaat eivät astuisi yritykseesi, palvelunumero voi olla hyvä muistutus.

Työvaatteet

Olipa kyseessä univormut, haalarit, pikeepaidat tai lippikset - työvaatteet ovat yrityksesi käyntikortti ja antavat sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden jakaa puhelinnumerosi. Voit halutessasi brodeerata uuden palvelunumeron nykyisen päälle.

Radiomainokset

Radiomainoksissa voi olla hieman vaikeampaa puhua vanhan puhelinnumeron yli. Kun on taas kampanjan aika, palkkaa tuttu ääni tuomaan palvelunumerosi esille.

TV-mainonta

Uuden palvelunumerosi mainitseminen TV-mainoksessa voi aiheuttaa suuria puhelupiikkejä. Belfabriekin kätevien lisätoimintojen ansiosta olet hyvin valmistautunut siihen.

Kuten näet, on monia viestintä- ja mainosmateriaaleja, jotka kaipaavat kasvojenkohotusta, kun otat palvelunumeron käyttöön. Jotta voisit mitata, kuinka monta puhelua palvelunumerosi kautta tulee, lisäämme niihin lyhyen ilmoitusäänen. Jos asiakkaat soittavat edelleen paikalliseen numeroosi, voit pyytää heitä käyttämään uutta numeroasi jatkossa.

Varaa palvelunumerosi jo tänään hyötyäksesi Belfabriekin läpinäkyvistä hinnoista. Oletko jo tehnyt tämän? Käy läpi yllä oleva tarkistuslista saadaksesi numeromuutoksestasi maksimaalisen hyödyn ja seuraa tätä blogia saadaksesi lisää hyödyllisiä artikkeleita 0800- tai 0900-numerosi optimaaliseen käyttöön.