Yrityksen VoIP-ratkaisut | yleiskatsaus puhelinvaihtoehtoihin

Kun valitset liiketoiminnan VoIP-ratkaisun ja päädyt siten Belfabriekiin, olet tehnyt hyvän valinnan. Belfabriek on nimittäin yritys, joka on erikoistunut tähän alaan ja on siten oikea kumppani, jonka kanssa voit aloittaa yhteistyön.
Puhelinmaailman dynamiikka
Monille nykypäivän yrityksille on ensisijaisen tärkeää, että asiakaspalvelu on hyvin tavoitettavissa. Tämä liittyy yrityksen imagoon. Hyvä imago tuo mukanaan monia uusia asiakkaita. Tyytyväiset asiakkaat pysyvät ja/tai palaavat, mutta lähettävät myös uusia asiakkaita luoksenne, mikä johtaa yrityksenne laajenemiseen.
Monet yritykset varmistavat, että ne näyttävät hyvältä verkossa. Tämä on suhteellisen helppo tapa luoda hyvä imago. Verkkosivusto, Facebook- tai Instagram-sivu on nopeasti perustettu ja niitä on helppo ylläpitää ja päivittää. Puhelimitse tavoitettavuus on tässä suhteessa hieman erilainen. Maailma muuttuu nopeasti, ja vaikka kiinteä puhelinliikenne oli vielä äskettäin itsestäänselvyys, se ei enää olekaan niin. Matkapuhelinliikenteen myötä tämä alkoi jo muuttua, mutta nykyään etätyöskentely ja kotona työskentely ovat paljon yleisempiä kuin ennen. Ratkaisu tähän puhelinmaailman dynamiikkaan on VoIP:n käyttö.
VoIP-ratkaisu
VoIP tarkoittaa Voice over Internet Protocol, mikä tarkoittaa datan lähettämistä IP-osoitteiden kautta puhelinlinjojen sijaan. Tämä ei ole vain tehokas tapa soittaa puheluita, vaan myös erittäin käyttäjäystävällinen. Belfabriekin palvelu tarjoaa puhelinliikenteen lisäksi monia lisäominaisuuksia ja palveluita, jotka voivat hyödyttää yritystänne.
Asiakkaillenne nämä palvelut tekevät hyvän vaikutuksen, mikä vahvistaa aiemmin mainittua imagoa. Tällainen positiivinen mainonta leviää nopeasti ja hyödyttää yritystänne. Erityisesti kun tiedätte, että suurin osa yrityksistä ei ole vielä valmis hallitsemaan tätä kunnolla.
Saatavilla on erilaisia VoIP-muotoja. Voit esimerkiksi valita VoIP-keskuksen. Tällöin yritykseenne integroidaan keskus. Voit myös valita Hosted/Cloud VoIP:n, jolloin keskuksen tarve poistuu. Tässä tapauksessa koko puhelinliikenne hoidetaan pilviyhteyden kautta. Tämä on kustannustehokas ratkaisu, ja voit rauhassa seurata tilannetta, sillä Belfabriek hoitaa tarvittavat tehtävät puolestasi.
Kuten mainittiin, Belfabriekin VoIP-pakettiin kuuluu monia lisäpalveluita. Esimerkiksi automaattinen puhelinvastaaja voi ottaa asiakkaidenne puhelut vastaan ja ohjata ne oikealle osastolle. Asiakkaanne arvostavat varmasti lämpimän vastaanoton, ja myös valikon tarjoaminen, jossa asiakkaat voivat tehdä tietyn valinnan, on yleensä erittäin arvostettua. Samalla tämä on kätevä tapa lajitella saapuva liikenne oikein. Lopuksi teillä on henkilökuntaa, joka on erikoistunut eri aloihin.
Belfabriek on myös kehittänyt sovelluksen. Sovelluksessa voit tarkastella tilastoja, jotka voivat tukea tulevaisuuden suunnitelmiasi. Lisäksi sovellus tarjoaa mahdollisuuden muokata palveluiden asetuksia. Tämä kaikki antaa sinulle valtavan vapauden valintamahdollisuuksissa, joita voit käyttää täysin toiveidesi mukaan. Ajattele esimerkiksi kollegan tavoitettavuutta, joka on liikematkalla, tai tilannetta, jossa yrityksesi on oikeastaan suljettu, mutta haluat silti olla tavoitettavissa. Monet yritykset valitsevat tällöin saapuvien puheluiden siirtämisen toimistoajan ulkopuolella kollegan matkapuhelimeen, joka voi olla standby-bonustariffin korvausta vastaan myös vapaa-ajallaan.