Lähetä tekstiviestejä asiakkaille helpon ja nopean API:mme kautta.

Markkinoilla, joilla tuotteet alkavat yhä enemmän muistuttaa toisiaan, yritykset voivat erottautua kilpailijoista selkeästi yhdellä osa-alueella: palvelulla. Asiakaskontakti on tässä ratkaisevan tärkeää ja voi tapahtua eri kanavien kautta. Yksi näistä kanavista on tekstiviesti.
Jo vuosia ovat Belfabriekin asiakkaat voineet käyttää SMS-palveluamme: SMS-Klapper. Kätevän verkkokäyttöliittymän kautta he voivat helposti syöttää ja lähettää viestejä - nyt tai myöhemmin - hallita osoitekirjaa, jossa on laajat asiakasorganisaatiomahdollisuudet, ja paljon muuta.
Viime kuukausina huomasimme, että parantamisen varaa oli. Tänään ilmoitamme ylpeänä uudesta SMS API:stamme.
Tämän uuden API:n ansiosta asiakkaat voivat nyt lähettää tekstiviestejä omasta ohjelmistoympäristöstään.
Hyödyt käytännössä
Yksi asiakkaistamme tarjoaa asiakkailleen tietoa puhelimitse. Yritys huomasi, että soittajat pyysivät yhä useammin vahvistusta tästä tiedosta tekstiviestillä. SMS API:mme ansiosta tämä yritys voi lähettää tekstiviestejä omasta tietokonejärjestelmästään: yksilöllisiä viestejä asiakkaille tai sama viesti tietylle ryhmälle (tai kaikille) asiakkaille.
Belfabriek ymmärtää, että jokaisella yrityksellä on erilaisia toiveita ja vaatimuksia. Siksi tarjoamme API:ita yhä useammille toiminnoillemme. Tilastot API ja Agent Availability API lisäksi tarjoamme nyt myös SMS API:n.