Yhä useammat yrittäjät ovat liikkeellä mobiilisti. Eivätkä he ole enää aina läsnä yhdessä kiinteässä toimistopaikassa. Näille yrittäjille Belfabriekin kiinteän ja mobiilin integrointi on ratkaisu täydelliseen puhelin tavoitettavuuteen.

Joustava puhelunsiirto

Voit helposti milloin tahansa asettaa, mihin puhelinlaitteeseen haluamme siirtää puhelut. Tämä voi olla oma mobiililaitteesi, kollegan mobiililaite tai kiinteä laite jonkun kotona. Kiinteän ja mobiilin integrointimme toimii siis paitsi matkapuhelimilla, myös kiinteillä puhelimilla ja on siten joustavin ratkaisu, joka on olemassa.

Ja myös teknisesti paras. Oman puhelualustamme ja oman telecom-yhteytemme avulla toimitamme saapuvat puhelut suoraan matkapuhelimeesi.

Sinun ei tarvitse asentaa mobiilisovellusta. Tämä on tärkeää, koska ratkaisut, jotka vaativat sovelluksen, ohjaavat saapuvat puhelut internetyhteyden kautta kyseiseen sovellukseen. Tämä säästää telecom-yhteyskustannuksia ja on siten lähinnä halpa budjettiratkaisu, joka on tarkoitettu palveluntarjoajan säästöihin.

Laatu ennen kaikkea

Mutta kuinka paljon saapuva puhelu on sinulle arvokas? Monet asiakkaistamme mainostavat Google AdWordsissa tai investoivat paljon rahaa muuhun mainontaan. Silloin on tärkeää, että jokainen puhelu saapuu perille.

Ongelma puheluiden toimittamisessa sovellukseen on, että sovellus ei joskus ole aktiivinen. Tai se on lepotilassa. Silloin monet puhelut eivät saavu perille. Et itse tiedä tätä etkä huomaa sitä. Mutta näin se on.

Jos googlaat englanniksi “softphone does not receive calls”, näet, että on paljon ongelmia puheluiden vastaanottamisessa sovelluksissa. Eikä tähän ole hyvää ratkaisua, paitsi kalliimpi ratkaisu, nimittäin siirtää puhelu matkapuhelimeen mobiilioperaattorin yhteyden kautta.

Valitse siksi kiinteän ja mobiilin integrointi, jossa puhelut toimitetaan suoraan matkapuhelimeesi. Silloin tiedät varmasti, että se on toimiva liiketoimintaratkaisu!

Liiketoiminta vs. yksityinen: Piippausääni

Tärkeää: jos haluat tietää, tuleeko puhelu yksityiseen matkapuhelinnumeroosi vai liiketoimintanumeroosi, voimme antaa sinulle piippausäänen, kun vastaat puheluun. Näin voit erottaa liiketoiminnan ja yksityisliikenteen.

Näet, että Belfabriekin puhelinnumerolla sinulla on paras kiinteän ja mobiilin integrointi kiinteälle numerollesi! Kaikki saapuvat puhelut kiinteään numeroosi siirretään mobiili- tai kiinteään puhelimeesi ilman, että sinun tarvitsee asentaa sovellusta.

Mikä on kiinteän ja mobiilin integrointi?

Kiinteän ja mobiilin integrointi on liiketoimintapuheluratkaisu, jossa ei enää ole eroa matkapuhelimien ja kiinteiden puhelimien välillä. Ne molemmat ovat osa puheluryhmää.

Et ole enää sidottu yhteen toimistopaikkaan kiinteän puhelinympäristön kanssa, vaan puhelinnumerosi yhdistetään pilvipuheluiden kautta gsm-verkkoon tai kiinteään laitteeseen.

Kehittyneen puhelinkeskuksemme avulla kiinteät ja mobiilipuhelimet integroidaan toisiinsa. Näin mobiililaitteella voidaan hoitaa liiketoimintapuheluita. Soittajille ei ole havaittavissa eroa. Kiinteän ja mobiilin integrointi voidaan liittää kaikkiin paikallisiin, 088-, 085-, 0800- ja 0900- puhelinnumeroihin.

Kiinteän ja mobiilin integroinnin edut

Kiinteän ja mobiilin integroinnin avulla organisaatiosi puhelinpalvelua parannetaan useilla osa-alueilla:

Joustava tavoitettavuus

Kollegat eivät ole enää velvollisia työskentelemään paikan päällä kiinteän puhelinkeskuksen kanssa. Kiinteän ja mobiilin integroinnin avulla kaikki voivat olla tavoitettavissa kotona tai liikkeellä mobiilipuhelimen kautta yhdellä liiketoimintanumerolla.

Yhdellä kiinteällä numerolla organisaatio on tavoitettavissa sekä kiinteillä että mobiililaitteilla.

Asiakkaat voivat soittaa yrityksesi liiketoimintanumeroon, ja me siirrämme soittajan sinulle tai vapaalle kollegalle, riippumatta siitä, onko hän sillä hetkellä yhteydessä mobiili- tai kiinteän puhelimen kautta.

Ammattimaisen ja liiketoimintailmeen säilyttäminen

Soittajat näkevät yhden liiketoimintanumeron. Myös kun työntekijät soittavat ulospäin, näytöllä näkyy vain kiinteä liiketoimintanumero. Näin säilytät saman ammattimaisen ilmeen.

Itse päättää, mihin puhelut siirretään

Yrittäjänä päätät itse, mihin laitteeseen vastaat puheluihin sillä hetkellä. Puhelinkeskuksemme siirtää puhelut mobiilinumeroosi tai kiinteään puhelimeesi.

Samat toiminnot mobiili- ja kiinteissä laitteissa

Riippumatta siitä, soittavatko työntekijät kiinteällä vai mobiililaitteella, kaikki toiminnot ja mahdollisuudet sisältyvät. Ajattele esimerkiksi tervetuloviestiä, jonotusta tai mahdollisuutta tallentaa puhelut.

Kenelle kiinteän ja mobiilin integrointi sopii?

Kiinteä ja mobiili sopii jokaiselle yrittäjälle ja organisaatiolle. Erityisesti organisaatioille, jotka pitävät seuraavia asioita tärkeinä:

Helppo skaalautuvuus

Kiinteän ja mobiilin integrointi tekee puhelinpalvelun kapasiteetin skaalaamisesta helppoa kiireisinä aikoina tai organisaation nopean kasvun aikana.

Hybridityöskentely

Mahdollisuus hybridityöskentelyyn on yhä tärkeämpää, kun kollegat työskentelevät osan työajasta toimistolla ja osan kotona. Kiinteän ja mobiilin integrointi helpottaa hybridityöympäristön luomista. Työntekijät voivat olla tavoitettavissa toimistolla, kotona tai liikkeellä mobiililaitteella eivätkä ole enää sidottuja toimistoon.

Joustava puhelinasiakaspalvelun järjestäminen

Jos organisaatiolla on jostain syystä tarve joustavaan puhelinasiakaspalvelun järjestämiseen, kiinteän ja mobiilin integrointi on välttämätön.

Tulevaisuuden kestävä työskentely kiinteän ja mobiilin integroinnin avulla

Kiinteän ja mobiilin integrointi on älykäs ja yksinkertainen puhelinratkaisu organisaatioille, jotka haluavat laajentaa liiketoimintapuhelinkeskustaan. Mobiililaitteet integroidaan helposti kiinteään liiketoimintapuhelinkeskukseen.

Kiinteän ja mobiilin integrointi sopii erinomaisesti organisaatioille, jotka haluavat käyttää hybridityöskentelyä tai skaalautua helposti kiireisinä aikoina. Se tarjoaa joustavan ratkaisun ja varmistaa, että organisaatio on järjestetty siten, että se voi myös tulevaisuudessa toimia optimaalisesti liiketoimintapuhelupalveluiden alalla.