Kaikissa viestinnän muodoissa henkilökohtainen lähestymistapa on yhä suositumpi. Eikä se ole ihme, sillä asiakkaat suosivat ystävällistä sävyä ja yritykset tietävät, että ne voivat jättää hyvän ensivaikutelman.

Nykyaikaiset tekniikat auttavat yrityksiä tässä, ja Belfabriek hyödyntää niitä runsaasti.

Jos sinulla on palvelunumero Belfabriekissa, saat ilmaisen pääsyn joukkoon tehokkaita vaihtoehtoja. Näiden avulla voit vahvistaa brändiarvojasi ja tarjota asiakkaille miellyttävän puhelinkokemuksen. Vain kolmella yksinkertaisella askeleella teet puhelinviestinnästäsi asiakkaiden ja liikekumppaneiden kanssa henkilökohtaisempaa ja ammattimaisempaa.

1. Tervetuloa soittajat

Anna soittajillesi kuulla, että he ovat yhteydessä oikeaan numeroon toivottamalla heidät tervetulleiksi ennen kuin he puhuvat jonkun työntekijäsi kanssa. Kun toimistosi tai osastosi on suljettu, ilmoitusteksti voi kertoa aukioloajat.

Numeron omistajana toimitat tämän ilmoitustekstin itse .wav- tai .mp3-äänitiedostona. Voit myös nauhoittaa viestisi puhelimitse, jolloin aiempi ilmoitusteksti päivittyy automaattisesti. Tai anna yhden ammattinäyttelijöistämme nauhoittaa viestisi. Pyydä meiltä demotallenteet ja tarjous.

2. Kuule, minkä numeron kautta soittajat tulevat

Toinen kätevä toiminto palvelupaneelissasi on ennakkosoittoääni. Valitsemasi ääni antaa puhelinhenkilöstöllesi kuulla, mitkä soittajat tulevat 0800- tai 0900-numerosi kautta. Keskustelut ihmisten kanssa, jotka soittavat suoraan paikalliseen numeroosi, eivät sisällä ennakkoääntä.

3. Älä enää menetä tärkeitä puheluita

Kun osastosi on suljettu, puhelimeen ei vastata 20 sekunnin kuluessa tai jonotus kestää yli viisi minuuttia, soittajat voivat jättää ääniviestin. Digitaalisen vastaajan ansiosta voit kuunnella nauhoitettuja viestejä paikoissa ja aikoina, jolloin sinulla on pääsy internetiin. Näin varmistat, että tärkeät asiakkaat tai kiireelliset puhelut saavat vastauksen mahdollisimman nopeasti.