Belfabriekin palvelunumero tarjoaa sinulle paljon lisätoimintoja. Jokaiselle asiakkaalle tämä paketti on sama: laaja ja täysin toiveidesi mukaan räätälöitävissä. Mutta mitä tehdä, kun lähdet lomalle.

Kesä on ovella, etkä halua tai voi päivittäin tarkistaa tilastoja tai muuttaa lopullista kohdenumeroa. Mietit, onko olemassa tapaa automatisoida tällaisia toimintoja poissaolosi aikana. Ratkaisu on Belfabriek Kalenteri.

Aseta ensin Viikkosuunnitelmasi

Kun aktivoit palvelunumeron tai yritysnumeron Belfabriekilla, pyydämme sinua ensin ilmoittamaan aukioloaikasi tavallisella viikolla. Tämän perusteella laadimme Viikkosuunnitelman.

Päätät sitten, mitä soittajat kuulevat, kun yrityksesi tai osastosi on suljettu. Voit myös valita yhdistää heidät toiseen numeroon. Mitä tarkalleen tapahtuu ja milloin, määrität lisäasetuksissa.

Lisäasetukset

Kun Belfabriek on käsitellyt juhlapyhäkalenterisi, voit itse päättää, mitä näinä päivinä tapahtuu. Sama koskee muuten Viikkosuunnitelmaa. Tässä on joitakin esimerkkejä asetuksista, jotka voit aktivoida näille erityisille päiville ja ajankohdille:

  • Ohjaa puhelut paikalliseen, mobiili- tai jopa kansainväliseen numeroon, jos haluat taata asiakkaille 24/7 saatavuuden. Näin et menetä yhtään puhelua. Keskustelun alussa oleva ennakkovaroitusääni kertoo, että (potentiaalinen) asiakas soittaa palvelunumerosi kautta.
  • Suljettu-teksti kertoo soittajille, että yrityksesi on suljettu. Halutessasi voit mainita nauhoitetussa viestissä toisen puhelinnumeron, esimerkiksi hätätilanteita varten.
  • Ota digitaalinen vastaaja käyttöön, jotta et menetä tärkeitä viestejä. Soittajat voivat jättää vastaajaviestin, jonka saat sitten äänitiedostona haluamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Lisäksi on tietysti paljon “ei-säännöllisiä” viikkoja, esimerkiksi kun on juhlapyhiä tai lomia. Tätä varten olemme luoneet Belfabriek Kalenterin. Tässä artikkelissa kerromme, kuinka helppoa on asettaa Belfabriek Kalenteri.

Mitä voin tehdä Belfabriek Kalenterilla?

Kalenteri antaa sinun asettaa sääntöjä, jotka ovat voimassa tiettyinä päivinä ja aikoina. Näin voit tarjota arvokkaan asiakaskokemuksen palvelunumerosi kautta, vaikka puhelinagenttisi eivät olisi paikalla, lomien ja juhlapyhien aikana. Sinun tarvitsee asettaa Kalenteri vain kerran. Alla selitämme, miten tämä toimii.

Kalenterin asettaminen 4 vaiheessa

Kalenterin kertaluonteinen asettaminen on erityisen helppoa, koska Belfabriek hoitaa suurimman osan työstä puolestasi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettet voisi muuttaa asetuksia myöhemmin: yksi Belfabriek-sopimuksen eduista on suuri joustavuus ja mahdollisuus personointiin.

  • Valitse ensin, mille päiville ja ajankohdille haluat asettaa sääntöjä. Suosittelemme, että teet ensin listan kaikista päivistä, jolloin organisaatiosi on suljettu, joko juhlapyhien tai yrityksellesi ainutlaatuisten päivien vuoksi.
  • Kun sinulla on tämä lista, ota yhteyttä Belfabriekiin. Me konfiguroimme Kalenterin puolestasi.
  • Jos haluat tehdä muutoksia Kalenteriisi, riittää, että lähetät sähköpostia Belfabriekille.
  • Jo mainituilla lisäasetuksilla päätät, mitä tapahtuu puheluille, jotka tulevat aukioloaikojen jälkeen.

Kuten näet, Belfabriek Kalenterin avulla asiakkaasi ja liikekumppanisi tietävät, mitä odottaa juhlapyhien aikana. Yhdessä Viikkokalenterin kanssa katat näin kaikki vapaa-aikasi. Älä odota lomaan asti, vaan ota tänään yhteyttä meihin konfiguroidaksesi Kalenterisi.