Myös PK-yritykset valitsevat yhä useammin Belfabriekin 0800-numeron, 0900-numeron tai 085-numeron. Näin he saavat heti käyttöönsä joukon käteviä toimintoja. Tässä artikkelissa esittelemme näistä lisätoiminnoista kätevimmät.

1. Päämäärän muuttaminen

Palvelunumero tai yritysnumero on virtuaalinen numero: se yhdistää valitsemaasi paikalliseen tai matkapuhelinnumeroon. Koska pienet yritykset toimivat usein rajallisella henkilöstöllä, on tärkeää, että puhelinnumero voi matkustaa mukana. Suora yhdistäminen -toiminnon ansiosta puhelimesi soi valintasi mukaan toimistossa, matkalla tai kotona. Yhdellä puhelinsoitolla Belfabriekin muutos-työkaluun voit muuttaa päämäärän heti.

2. Ilmoitusteksti

Haluatko ilmoittaa asiakkaillesi jotain keskustelun alussa? Nauhoita oma ilmoitustekstisi ja me sijoitamme sen haluamaasi kohtaan valikossasi (katso myös kohta 6). Tämä on kätevää, kun on hieman kiireisempää. Aukioloaikojen ulkopuolisille soittajille voit asettaa erillisen ilmoituksen, esimerkiksi vaihtoehtoisen numeron kiireellisissä tapauksissa.

3. Jonotus

Jos linjasi on varattu, Jonotus määrittää, mitä soittajille tapahtuu. Kuulevatko he musiikkia vai käytätkö odotusaikaa viimeisimmän tuotteesi tai palvelusi mainostamiseen ilmoitustekstin avulla? Jotta asiakkaat eivät joutuisi odottamaan liian kauan, voit itse määrittää, kuinka monen minuutin odotusajan tai kuinka monen jonottajan kohdalla raja on. Jos jono on liian pitkä, seuraava toiminto on mielenkiintoinen.

4. Voice-sähköposti

Soittaako joku aukioloaikojesi ulkopuolella tai onko jono tällä hetkellä pitkä? Älä turhauta asiakkaitasi varattu-äänimerkillä, vaan ota käyttöön Voice-sähköposti. Tämän avulla soittajat voivat jättää ääniviestin, kun et pysty vastaamaan puhelimeen. Lähetämme sitten äänitallenteen suoraan valitsemaasi sähköpostiosoitteeseen, jotta voit – tarvittaessa – ryhtyä toimenpiteisiin välittömästi.

5. SMS-klapper

Haluatko lähettää kaikille asiakkaillesi lyhyen viestin, jolla on suuri vaikutus? Vai haluatko lähettää tarjouksen vain rajatulle ryhmälle asiakaskannastasi? SMS-viesti luetaan usein tarkemmin kuin sähköposti. Se on siis ihanteellinen väline tärkeille ilmoituksille asiakkaille. SMS-klapperin avulla lähetät viestin asiakkaidesi matkapuhelimiin tai älypuhelimiin. Kirjoitat viestin yksinkertaisesti tietokoneesi näppäimistöllä ja lähetät yhdellä kertaa kymmeniä tai satoja viestejä. Helppoa ja edullista.

6. Valikko

Huomaatko, että joudut usein yhdistämään soittajia kollegalle? Valikko -toiminnon avulla voit antaa soittajien itse valita, mihin kategoriaan heidän kysymyksensä kuuluu. Numeronäppäimiensä avulla ohjaat heidät sitten oikealle henkilölle tai osastolle. Voit myös ohjata asiakkaat erityisissä kysymyksissä ilmoitustekstiin tai vaihtoehtoon jättää Voice-sähköposti.

Paranna asiakastyytyväisyyttä

Kuten näet, Belfabriekin asiakkaiden käytössä olevien lisätoimintojen avulla he laajentavat palvelunumeroaan vähitellen. Siksi sanomme mielellämme, että palvelunumeromme kasvavat asiakkaidemme mukana. Samalla he parantavat asiakaskokemusta, imagoaan ja liikevaihtoaan.

Jos sinulla ei vielä ole palvelunumeroa, Belfabriek on looginen valinta. Katso täältä, mitkä yritykset ovat jo valinneet meidät ja tarkista heti edullisten 0800- ja 0900-numeroidemme saatavuus.