Hoe SynerScope-työntekijät tekevät etätöitä puhelimitse [TAPAUS]

Katso taaksepäin. Katso eteenpäin. Ja – ennen kaikkea – katso kaikkea. Ainakin kaikkia niitä tietoja, joita organisaatioilla on käytettävissään. Mukaan lukien tiedot, joiden olemassaoloa he eivät edes epäilleet. Tämä on ajatus KPMG:n SynerScopen takana, pilvialusta, joka auttaa organisaatioita kartoittamaan sisäisiä koronariskejä nopeasti. Ja – mikä vielä tärkeämpää – yhdistämään niihin oikeat toimenpiteet…
Älykäs aloite, joka tukee organisaatioita, heidän työntekijöitään ja yhteiskuntaa näinä epävarmoina aikoina. On siis loogista, että olimme iloisia (ja ylpeitä) SynerScopen valinnasta käyttää Belfabriek-numeroa SynerScope-käyttäjille. Jotta voidaan varmistaa valtakunnallinen, helposti lähestyttävä ilme, SynerScopen kanssa on sovittu 088-numerosta. Tähän on lisätty kaksikielinen tervetuloteksti, jota voidaan muokata lennossa. ‘Yksinkertaisesti’ puhumalla uusi versio Android- tai iPhone-laitteeseen. Sen jälkeen soittajat kuulevat lyhyen valikon. Haluavatko he puhua jonkun myynnin kanssa vai tarvitsevatko he teknistä tukea?
Myös ihanteellinen etätyöntekijöille
Heti kun soittajat ovat tehneet valinnan, älykäs Belfabriek-alusta yhdistää heidät oikeaan työntekijään. Koska miehitys vaihtelee ja osa SynerScopen kollegoista työskentelee tällä hetkellä kotona, puhelut ohjataan joskus mobiililaitteisiin. Jotta ne eivät vahingossa vastaisi ‘yksityisesti’, SynerScopen työntekijät kuulevat ensin mukautetun äänen. Näin he tietävät varmasti, että linjalla on liiketoimintaan liittyvä soittaja. Myös kätevää: työntekijät voivat kirjautua sisään ja ulos itse De Belfabriek -sovelluksella. Ja jos kukaan ei ole oikeasti saatavilla vastaamaan puheluun? Soittaja voi jättää viestin, jonka lähetämme siististi SynerScopelle sähköpostitse. Hieno ratkaisu siis vielä hienommalle aloitteelle! #yhdessävahvempianakoronaa vastaan