Monet palvelunumeron omistajat työllistävät useita työntekijöitä, jotka vastaavat puheluihin. Tämä voi olla pieni, tiivis tiimi tai jopa call centerin kokoinen ryhmä.

Yksi suurimmista haasteista numeron omistajille on se, että useiden työntekijöiden työvuorot vaihtuvat usein. Juhla- ja lomapäivät, sairaudet ja vuorojen vaihdot ovat vain osa syistä, jotka muuttavat palvelunumeron miehitystä.

Perinteisesti Interactive Voice Response (IVR) -järjestelmät ovat yrittäneet hallita tätä kalenterityökalulla, vaihtelevin tuloksin.

Belfabriek tarjoaa nykyaikaisen ratkaisun, joka on nyt saatavilla sekä iOS- että Android-laitteille.

Mobiilihallinta

Puhelintyöntekijät voivat itse hallita saatavuuttaan Belfabriek Callcenter -sovelluksella.

Työntekijät kirjautuvat sisään omalla, ainutlaatuisella koodillaan.

Kun he ovat kirjautuneet sisään, he voivat yhdellä sormen liikkeellä muuttaa tilaansa. Tämä tilanmuutos toteutetaan reaaliajassa Belfabriek-alustalla. Tästä hetkestä alkaen saapuvat puhelut ohjataan uuden tilanteen mukaisesti.

Tilan hallinnan lisäksi sovellus näyttää työntekijöille, kuinka monta puhelua ja minuuttia he ovat tehneet. Näin työntekijöillä on hyvä käsitys omasta tuottavuudestaan.

Callcenter-sovellus toimii kaikilla puhelimilla tai tableteilla, joissa on Android- tai iOS-järjestelmä.

Verkkohallinta

Jos työntekijäsi esimerkiksi käyttävät softphonea tietokoneelta, voi olla kätevämpää hallita saatavuutta verkkosivustomme kautta.

Työntekijäsi tekevät tämän siirtymällä osoitteeseen medewerker.belfabriek.nl. Tällä sivulla he kirjautuvat jälleen sisään omalla, ainutlaatuisella koodillaan.

Verkkosivustomme medewerker.belfabriek.nl tarjoaa samat toiminnot kuin Callcenter-sovelluksemme.

Myös numeron omistajille

Tietysti myös sinä numeron omistajana voit muuttaa työntekijöidesi saatavuutta reaaliajassa.

Numeron omistajille meillä on Belfabriek-sovellus. Tässä näet paitsi tilastosi ja laskusi, myös voit hallita laajennuksia ja päätepisteitä.

Voit ottaa nämä laajennukset ja niihin liittyvät päätepisteet käyttöön tai poistaa ne käytöstä reaaliajassa.

Mukautettu tilanteeseesi

Jotta voisit hyödyntää näitä toimintoja parhaalla mahdollisella tavalla, palvelunumerosi on täytettävä tietyt vaatimukset.

Asiantuntijamme voivat neuvoa sinua täydellisesti tässä asiassa.

Jos olet kiinnostunut tästä toiminnallisuudesta, soita rohkeasti jollekin työntekijöistämme. He ovat valmiina vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi arkipäivisin klo 9.00–17.30. Voit tavoittaa heidät maksuttomasta numerostamme: 0800-235 3227.