Omat puhelutilastot API:mme avulla

In verkkoympäristössämme he – ja siis myös te – voitte paitsi tarkastella, kuinka usein palvelunumeroon on soitettu, myös mistä alueelta, kuinka kauan puhelut kestivät keskimäärin, mitkä olivat kiireisimmät päivät ja ajankohdat jne. Tämä on arvokasta tietoa johtajille ja tiiminvetäjille, jotka voivat perustaa päätöksensä mm. sisäiseen koulutukseen ja miehitykseen.
Mitä voit tehdä puhelutilastojen API:llamme
Näet epäilemättä etuja erittäin kattavista puhelutilastoistamme. Voimme kuitenkin kuvitella, että haluat integroida ne omaan järjestelmääsi. Näin vältät sen, että työntekijöidesi tai sinun tarvitsee kirjautua uudelleen puhelutilastosivullemme.
Belfabriekin avulla tämä on mahdollista. Asiakkaamme voivat application programming interface (API):n avulla käyttää puhelutilastoja omassa ympäristössään. Useat Belfabriekin asiakkaat ovat jo antaneet ohjelmoijilleen tehtäväksi integroida puhelutilastot API:n kautta omaan ohjelmistoonsa ja sovelluksiinsa.
Alla näet esimerkin yhdestä näistä asiakkaista. Puhelutilastojen API:mme ansiosta tämä asiakas on teettänyt iPhone-sovelluksen, jossa hän näkee yhdellä silmäyksellä tärkeimmät tiedot työpaikalta.
Tätä varten ei tarvitse olla fyysisesti läsnä; sovellus mahdollistaa johtajille asiakaskontaktin hallinnan myös liikkeellä ollessa.
Tässä kuvakaappauksessa näemme:
Huomio: tämä on vain esimerkki siitä, mitä on mahdollista. Koska puhelutilastomme tarjoavat myös pääsyn puhelinliikenteen huippuihin ja laskuihin sekä niiden sijaintiin, on mahdollista varustaa sovelluksesi tai ohjelmistosi myös näillä tiedoilla.
Haluatko pääsyn puhelutilastojen API:imme?
Haluatko itse hyötyä API:stamme rakentaaksesi sovelluksen tai laajentaaksesi nykyistä ohjelmistopakettiasi yksityiskohtaisilla puhelutilastoilla? IT-asiantuntijamme antavat mielellään pääsyn ja vastaavat kysymyksiisi ilolla. Ota yhteyttä meihin puh. 0800-235 3227 (0800-BELFABRIEK).