Paranna asiakaskontaktejasi laadunvalvonnalla

Dat perfect geregeld klantcontact direct de omzet van een bedrijf kan verhogen, is allang geen geheim meer. Maar hoe kunt u nu meten hoe goed uw klantcontact is? En hoe kunt u uw klantcontact verbeteren?
Laadunvalvontamenetelmät
Käytössä on melko paljon menetelmiä asiakaskontaktin laadunvalvontaan. Yksinkertaisista hymiöjärjestelmistä laajoihin, kuukausittaisiin etävalvontamenetelmiin, joita seuraavat raportointi- ja neuvontakierrokset.
Kaikilla näillä asiakaskontaktin laadunvalvontajärjestelmillä on oikeastaan vain yksi keskeinen kysymys: kuinka monta tyytyväistä asiakasta agenttisi voi käsitellä tietyn ajanjakson aikana?
Riippumatta siitä, mitä menetelmää käytämme, lopulta tämä on ongelma, joka on ratkaistava.
Tyytyväisyyden mittaaminen
Asiakkaille on erityisen tärkeää, että heitä autetaan nopeasti ja kerralla oikein. Jos agenttisi osaa antaa oikean vastauksen kerralla ja nopeasti, jopa pidempi odotusaika koetaan vähemmän negatiivisena.
Tutkimukset osoittavat, että syyt siihen, miksi asiakkaiden ongelmia ja kysymyksiä ei vastata kerralla asianmukaisesti, ovat usein prosessitasolla ja siten suhteellisen yksinkertaisia ratkaista:
- varmista, että agentit ovat hyvin koulutettuja
- viesti jokainen muutos tuotteessa tai palvelussa yksityiskohtaisesti
- varmista, että prosessit on selkeästi ja täydellisesti laadittu
- varmista, että agentilla on riittävä valtuutus auttaa asiakasta
- ja lopuksi; varmista, että houkuttelet oikeat agentit tai ulkoistat asiakaskontaktisi yritykselle, kuten Belfabriek, jolla on tästä vuosien kokemus
Jos haluat tietää enemmän siitä, miten voimme auttaa sinua parantamaan asiakaskontaktiasi, ota rohkeasti yhteyttä meihin jo tänään.